RK Napisano 14 Lipiec 2004 Share Napisano 14 Lipiec 2004 Dawno nic nie wrzucałem ale nie wszyscy klienci są tak wyrozumiali jak zaspół http://www.9-1939.pl/index.php- niektóre modele muszą sie \"odleżeć\". To w załącznikach to jeszczez nie do końca zamknięty, niepoteksturowany model do ich 9/39- dodatku do gry będącej kontynuacją \"IL2- Forgotten battles\" czyli \"Battle of Britain\". W ciągu tego tygodnia czeka nas zamknięcie tego modelu więc pewnie dość szypko podeślę update\'y. Chyba pierwszy klient który kładzie taki nacisk na wierność planom... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 14 Lipiec 2004 Share Napisano 14 Lipiec 2004 Karaś (o ile się nie mylę hehe). Cóż powiedzieć - dawaj lepiej Łosia :) świetny model, pro jak zwykle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 14 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 14 Lipiec 2004 Karaś. Łosia nikt nie zamówił a jak nie muszę patrzeć na monitor to staram się tego unikać (i tyle na temat hobby ;) ) Dzięki eMPeck- pochwała od fachowca dużo znaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 15 Lipiec 2004 Share Napisano 15 Lipiec 2004 Za dawnych dobrych czasów bawiłem się w plastikowe modele. :) Karasia też miełem hehe. A w Il2 ładnych parędziesiąt godzin polatałem. Jeszcze się pozwolę spytać - jaka jest specyfikacja enginu w BoB? polycounty, lody, texturki, zniszczone wersje, wszystko robisz? No i pokaż siatkę oczywiście :) Edit: I kto tu jest fachowcem. hehe, ja tylko te vertexy przesuwam :) [Wyedytowany dnia 15-7-2004 > eMPeck] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 15 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 15 Lipiec 2004 Ile jest LOD- ów jeszcze nie wiem, dla tego który tu jest dozwolony polycount to 8000 (model oczywiście nie ma jeszcze aż tyle), zniszczone wersje- jak najbardziej są przewidziane ale czy my będziemy je robić- to wie tylko sam klient :) Oczywiście tekstury do tego modelu będziemy robili ale dopiero kiedy dostaniemy zielone światło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max Schreck Napisano 15 Lipiec 2004 Share Napisano 15 Lipiec 2004 Wysłane przez eMPeck I kto tu jest fachowcem. hehe, ja tylko te vertexy przesuwam :) Kurcze, a ja biedny myslałem, że na tym ta robota polega ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 16 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2004 Bo ciągle nie dostałeś czerwonej pigułki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max Schreck Napisano 16 Lipiec 2004 Share Napisano 16 Lipiec 2004 :) A gdzie takowe rozdają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 16 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2004 Tam gdzie niebieskie tylko trzeba mrugnąć :) Dobra, koniec offtopa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max Schreck Napisano 17 Lipiec 2004 Share Napisano 17 Lipiec 2004 OK. :) Mam za to pytanko: czy kokpit modeluje się oddzielnie, tzn. model widziany z oddali ma jakiś szczątkowo zamodelowany, a w widoku z kabiny stosuje się inny model, z dopieszczonymi detalami i teksturami, czy też wszystko musi się zawierać w jednym modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 17 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2004 To jest jeden z LOD-ów- najbardziej szczegółowy model dla kamer zewnętrznych. Wnętrza mają własne modele- ten ma tylko bardzo uproszczone. Na wnętrze bombowca przewidziane jest o ile wiem kilkadziesiąt tysięcy poligonów- to najbardziej szczegółowy symulator jaki znam (od strony graficznej przynajmniej). Z jednej strony to plus z drugiej... no cóż... taki samolot chyba już mógłbym sam remontować - plany znam na pamięć. Co do j...j śrubki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 1 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2004 Wykończona geometria- od dziś robimy tekstury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 1 Wrzesień 2004 Share Napisano 1 Wrzesień 2004 siateczke mozna poprosic? o nieco wiekszych wymiarach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 1 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2004 Proszę bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 1 Wrzesień 2004 Share Napisano 1 Wrzesień 2004 Dzieki, szkoda ze jedno tylko ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 1 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2004 LOL stary, jak chcesz mogę dać i dwadzieścia tylko po co ? Podziały jak podziały- IMHO nic ciekawego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 2 Wrzesień 2004 Share Napisano 2 Wrzesień 2004 spoko, dla mnie low poly to czarna magia :P Ale jezeli nie problem to przesli na emaila pare scrennow wiecej (z dolo np). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 2 Wrzesień 2004 Share Napisano 2 Wrzesień 2004 Pionier, dwa linki dla Ciebie: http://www4.discreet.com/gmax/ http://www.microsoft.com/games/combatfs3/cfs3_sdk.asp#airsdk Pod drugim adresem jest SDK (Aircraft, Vehicle, and Building SDK v1.5) do robienia add-onów do Combat Flight Simulator 3, w paczce są dwa (o ile dobrze pamiętam bo dawno to ściągałem) modele samolotów low-poly razem z kilkoma LOD'ami i texturkami. Można to wczytać do gmaxa i pooglądać. Ciekawe doświadczenie, zwłaszcza że wszystkie LOD'y są wyświetlone w tym samym momencie :) niezły bałagan, ale pościągać pomysły i rozwiązania się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 2 Wrzesień 2004 Share Napisano 2 Wrzesień 2004 dzieki eMPeck, sprawdze jak bede mial chwilke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się