Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dawno nic nie wrzucałem ale nie wszyscy klienci są tak wyrozumiali jak zaspół http://www.9-1939.pl/index.php- niektóre modele muszą sie \"odleżeć\". To w załącznikach to jeszczez nie do końca zamknięty, niepoteksturowany model do ich 9/39- dodatku do gry będącej kontynuacją \"IL2- Forgotten battles\" czyli \"Battle of Britain\". W ciągu tego tygodnia czeka nas zamknięcie tego modelu więc pewnie dość szypko podeślę update\'y.

 

Chyba pierwszy klient który kładzie taki nacisk na wierność planom...

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Karaś. Łosia nikt nie zamówił a jak nie muszę patrzeć na monitor to staram się tego unikać (i tyle na temat hobby ;) ) Dzięki eMPeck- pochwała od fachowca dużo znaczy.

Napisano

Za dawnych dobrych czasów bawiłem się w plastikowe modele. :) Karasia też miełem hehe. A w Il2 ładnych parędziesiąt godzin polatałem.

 

 

Jeszcze się pozwolę spytać - jaka jest specyfikacja enginu w BoB? polycounty, lody, texturki, zniszczone wersje, wszystko robisz? No i pokaż siatkę oczywiście :)

 

Edit: I kto tu jest fachowcem. hehe, ja tylko te vertexy przesuwam :)

 

[Wyedytowany dnia 15-7-2004 > eMPeck]

Napisano

Ile jest LOD- ów jeszcze nie wiem, dla tego który tu jest dozwolony polycount to 8000 (model oczywiście nie ma jeszcze aż tyle), zniszczone wersje- jak najbardziej są przewidziane ale czy my będziemy je robić- to wie tylko sam klient :) Oczywiście tekstury do tego modelu będziemy robili ale dopiero kiedy dostaniemy zielone światło.

Napisano

OK. :)

Mam za to pytanko: czy kokpit modeluje się oddzielnie, tzn. model widziany z oddali ma jakiś szczątkowo zamodelowany, a w widoku z kabiny stosuje się inny model, z dopieszczonymi detalami i teksturami, czy też wszystko musi się zawierać w jednym modelu?

Napisano

To jest jeden z LOD-ów- najbardziej szczegółowy model dla kamer zewnętrznych. Wnętrza mają własne modele- ten ma tylko bardzo uproszczone. Na wnętrze bombowca przewidziane jest o ile wiem kilkadziesiąt tysięcy poligonów- to najbardziej szczegółowy symulator jaki znam (od strony graficznej przynajmniej). Z jednej strony to plus z drugiej... no cóż... taki samolot chyba już mógłbym sam remontować - plany znam na pamięć. Co do j...j śrubki

Napisano

Pionier, dwa linki dla Ciebie:

 

http://www4.discreet.com/gmax/

 

http://www.microsoft.com/games/combatfs3/cfs3_sdk.asp#airsdk

 

Pod drugim adresem jest SDK (Aircraft, Vehicle, and Building SDK v1.5) do robienia add-onów do Combat Flight Simulator 3, w paczce są dwa (o ile dobrze pamiętam bo dawno to ściągałem) modele samolotów low-poly razem z kilkoma LOD'ami i texturkami. Można to wczytać do gmaxa i pooglądać. Ciekawe doświadczenie, zwłaszcza że wszystkie LOD'y są wyświetlone w tym samym momencie :) niezły bałagan, ale pościągać pomysły i rozwiązania się da.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności