Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dawno nic nie wrzucałem ale nie wszyscy klienci są tak wyrozumiali jak zaspół http://www.9-1939.pl/index.php- niektóre modele muszą sie \"odleżeć\". To w załącznikach to jeszczez nie do końca zamknięty, niepoteksturowany model do ich 9/39- dodatku do gry będącej kontynuacją \"IL2- Forgotten battles\" czyli \"Battle of Britain\". W ciągu tego tygodnia czeka nas zamknięcie tego modelu więc pewnie dość szypko podeślę update\'y.

 

Chyba pierwszy klient który kładzie taki nacisk na wierność planom...

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Karaś (o ile się nie mylę hehe). Cóż powiedzieć - dawaj lepiej Łosia :) świetny model, pro jak zwykle.

Napisano
  • Autor

Karaś. Łosia nikt nie zamówił a jak nie muszę patrzeć na monitor to staram się tego unikać (i tyle na temat hobby ;) ) Dzięki eMPeck- pochwała od fachowca dużo znaczy.

Napisano

Za dawnych dobrych czasów bawiłem się w plastikowe modele. :) Karasia też miełem hehe. A w Il2 ładnych parędziesiąt godzin polatałem.

 

 

Jeszcze się pozwolę spytać - jaka jest specyfikacja enginu w BoB? polycounty, lody, texturki, zniszczone wersje, wszystko robisz? No i pokaż siatkę oczywiście :)

 

Edit: I kto tu jest fachowcem. hehe, ja tylko te vertexy przesuwam :)

 

[Wyedytowany dnia 15-7-2004 > eMPeck]

Napisano
  • Autor

Ile jest LOD- ów jeszcze nie wiem, dla tego który tu jest dozwolony polycount to 8000 (model oczywiście nie ma jeszcze aż tyle), zniszczone wersje- jak najbardziej są przewidziane ale czy my będziemy je robić- to wie tylko sam klient :) Oczywiście tekstury do tego modelu będziemy robili ale dopiero kiedy dostaniemy zielone światło.

Napisano
Wysłane przez eMPeck

I kto tu jest fachowcem. hehe, ja tylko te vertexy przesuwam :)

 

Kurcze, a ja biedny myslałem, że na tym ta robota polega ;)

Napisano
  • Autor

Bo ciągle nie dostałeś czerwonej pigułki ;)

Napisano
  • Autor

Tam gdzie niebieskie tylko trzeba mrugnąć :) Dobra, koniec offtopa :D

Napisano

OK. :)

Mam za to pytanko: czy kokpit modeluje się oddzielnie, tzn. model widziany z oddali ma jakiś szczątkowo zamodelowany, a w widoku z kabiny stosuje się inny model, z dopieszczonymi detalami i teksturami, czy też wszystko musi się zawierać w jednym modelu?

Napisano
  • Autor

To jest jeden z LOD-ów- najbardziej szczegółowy model dla kamer zewnętrznych. Wnętrza mają własne modele- ten ma tylko bardzo uproszczone. Na wnętrze bombowca przewidziane jest o ile wiem kilkadziesiąt tysięcy poligonów- to najbardziej szczegółowy symulator jaki znam (od strony graficznej przynajmniej). Z jednej strony to plus z drugiej... no cóż... taki samolot chyba już mógłbym sam remontować - plany znam na pamięć. Co do j...j śrubki

Napisano
  • Autor

Wykończona geometria- od dziś robimy tekstury.

Napisano
  • Autor

LOL stary, jak chcesz mogę dać i dwadzieścia tylko po co ? Podziały jak podziały- IMHO nic ciekawego.

Napisano

spoko, dla mnie low poly to czarna magia :P Ale jezeli nie problem to przesli na emaila pare scrennow wiecej (z dolo np).

Napisano

Pionier, dwa linki dla Ciebie:

 

http://www4.discreet.com/gmax/

 

http://www.microsoft.com/games/combatfs3/cfs3_sdk.asp#airsdk

 

Pod drugim adresem jest SDK (Aircraft, Vehicle, and Building SDK v1.5) do robienia add-onów do Combat Flight Simulator 3, w paczce są dwa (o ile dobrze pamiętam bo dawno to ściągałem) modele samolotów low-poly razem z kilkoma LOD'ami i texturkami. Można to wczytać do gmaxa i pooglądać. Ciekawe doświadczenie, zwłaszcza że wszystkie LOD'y są wyświetlone w tym samym momencie :) niezły bałagan, ale pościągać pomysły i rozwiązania się da.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności