Voy-TEC Napisano 15 Lipiec 2004 Napisano 15 Lipiec 2004 Witam wszystkich, Dwie sprawy pierwsza jak w temacie, czy jest mozliwosc wyrenderowania obiektow w taki sposob zeby kazdy z nich mial osobny kanal alpha, tak jak na obrazku. Wiem ze mozna rendrowac wybrane skladowe shadow diffiuse i inne ale nie ma tam opcji renderowania pojedynczych elementow sceny, z gory bardzo dziekuje za pomoc, A druga sprawa do Adka: czy po blizej nieokreslonej obecnosci na forum tzn. nie zamieszczania postow konto zostaje usuniete bo chyba tak wlasnie sie stalo w moim przypadku. Nie mam z tym problemu zalozylem nowe ale tak na przyszlosc chcialem wiedziec [Wyedytowany dnia 15-7-2004 > Voy-TEC]
VGT Napisano 15 Lipiec 2004 Napisano 15 Lipiec 2004 Elementy, których nie chcesz w masce, można na czas renderingu po prostu ukryć. Jeżeli faktycznie chodzi tylko o dwie maski, to takie rozwiązanie nie powinno sprawić wiele problemu.
Voy-TEC Napisano 15 Lipiec 2004 Autor Napisano 15 Lipiec 2004 No niby tak tylko problem pojawia sie wtedy kiedy na wczoraj trzeba wyrenderowac zlozona scene i na liczenie jej dwa razy nie ma czasu, a liczac ja bez lezacego boxa nie bede mial cieni, pozdro, V
VGT Napisano 15 Lipiec 2004 Napisano 15 Lipiec 2004 w kwestii cieni - w pierwszym renderze miałbyś kompletny obraz, z drugiego potrzebowałbyś tylko maski... (jeżeli coś źle zrozumiałem to jest jeszcze opcja: odznacz \'visible to camera\' we właściwościach obiektu) Ale jeszcze zapytam, jakiego rendera używasz? W mentalu jest możliwość decydowania, czy chcesz renderować tylko \'render elements\', czy też końcowy obraz także ma być liczony. Jeżeli używasz innego, sprawdź, może też w nim jest taka opcja. [Wyedytowany dnia 15-7-2004 > VGT]
adek Napisano 15 Lipiec 2004 Napisano 15 Lipiec 2004 Zadne konta nie sa usuwane. Napisz do mnie na priv. Sprawdze to.
Kris_R Napisano 15 Lipiec 2004 Napisano 15 Lipiec 2004 Nie możesz wywalić z jednego obrazu dwóch kanałów alpha... Trzeba przeliczyć dwa razy... ale jak liczysz drugi taz tylko kanał, to możesz odpuścić sobie odbicia, GI i inne śmieci... zwróć też uwagę na materiał Mate/Shadow... powinien być pomocny..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się