Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich,

 

Dwie sprawy pierwsza jak w temacie,

czy jest mozliwosc wyrenderowania obiektow w taki sposob zeby kazdy z nich mial osobny kanal alpha,

tak jak na obrazku.

Wiem ze mozna rendrowac wybrane skladowe shadow diffiuse i inne ale nie ma tam opcji renderowania pojedynczych elementow sceny,

z gory bardzo dziekuje za pomoc,

 

A druga sprawa do Adka:

czy po blizej nieokreslonej obecnosci na forum tzn. nie zamieszczania postow konto zostaje usuniete bo chyba tak wlasnie sie stalo w moim przypadku.

Nie mam z tym problemu zalozylem nowe ale tak na przyszlosc chcialem wiedziec

forum.jpg

 

[Wyedytowany dnia 15-7-2004 > Voy-TEC]

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Elementy, których nie chcesz w masce, można na czas renderingu po prostu ukryć. Jeżeli faktycznie chodzi tylko o dwie maski, to takie rozwiązanie nie powinno sprawić wiele problemu.

Napisano
  • Autor

No niby tak tylko problem pojawia sie wtedy kiedy na wczoraj trzeba wyrenderowac zlozona scene i na liczenie jej dwa razy nie ma czasu,

a liczac ja bez lezacego boxa nie bede mial cieni,

 

pozdro,

V

Napisano

w kwestii cieni - w pierwszym renderze miałbyś kompletny obraz, z drugiego potrzebowałbyś tylko maski... (jeżeli coś źle zrozumiałem to jest jeszcze opcja: odznacz \'visible to camera\' we właściwościach obiektu)

 

Ale jeszcze zapytam, jakiego rendera używasz?

 

W mentalu jest możliwość decydowania, czy chcesz renderować tylko \'render elements\', czy też końcowy obraz także ma być liczony.

Jeżeli używasz innego, sprawdź, może też w nim jest taka opcja.

 

[Wyedytowany dnia 15-7-2004 > VGT]

Napisano

Nie możesz wywalić z jednego obrazu dwóch kanałów alpha...

Trzeba przeliczyć dwa razy... ale jak liczysz drugi taz tylko kanał, to możesz odpuścić sobie odbicia, GI i inne śmieci... zwróć też uwagę na materiał Mate/Shadow... powinien być pomocny..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.