Napisano 16 Lipiec 200420 l model smiglowca. 172tys. poly. 3 tekstury na obiekt + 2 tekstury na szybki
Napisano 16 Lipiec 200420 l Autor sma pracka jest w galerii ale dorzucilem tez 2 renderki samego obiektu.pozdrawiam wszystkich :))
Napisano 16 Lipiec 200420 l ladnie wyglada 1 render a juz sam model jakos traci urok na prezentacji i wygladaja troszke dziwnie jak by wiekszosc elementow byla lowpoly... Ja bym prosil o siatke jeszcze..... a co do pracki to dla mnie 7.5/10 za model.....
Napisano 18 Lipiec 200420 l czesc grzegorz. Na poczatku powiem ze fajny model wybrales (tez chcialem go robic a moze i kiedys nawet zrobie). Model wyszedl Ci calkiem fajnie ale textury... textury to juz niestety nie przejda. Jest zdecydowanie za czysto, nie czuje w ogole jego masy. Popracuj nad texturami bo szkoda modelu, wiecej brudu, zaciekow itp. Zrobiles tez prosty i glupi blad ... nie splaszyczles opon, przeciez on swoje wazy prawda:>? wiec opony powinny byc troszke splaszczone (na pocieszenie powiem Ci ze mi ten elemnent dobrze nie wyszedl w mojej scenei z Focke Wulf :P ). Co do Twojej wersji "finalnej". Bardziej podobaja mi sie rendery bez tego otoczenia niz z nim. IMO ta wersja "finalna" jest dla mnie bylejaka. Masz pewno duzo materialow referencyjnych i mozesz sobie przeciez zrobic cos na wzor jednej z tych fotek. Podgladaj foty, jak tam pada swiatlo na model, jak sie odpija, jak wygladaja textury itp.. Wlasnie sprawdzilem u siebie w materialch jakie mam na temat Sea King i widze naprawde duze bydel a nie zabawke ze sklepu. I powiem wiecej, chce u Ciebie widziec jeszcze wieksze bydle!. To nie jest skonczona praca, popracuj troche a sam zobaczysz... 3manko i powodzenia :) Pionier.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto