kosma121 Napisano 10 Luty 2012 Share Napisano 10 Luty 2012 Witam. Mam taki to problem w zbrush. Kożystając z tutka Klicka o tym jak można exportować obj do max , zmienić w nim wygląd modelu a następnie importować spowrotem do zbrush a następnie spokojnie zwiększać siatkę poligonów nie tracąc detalu. U mnie sie dzieje tak że po imporcie do najmniejszej liczby poligonów wszystko jest niby git , jednak gdy tylko chce zwiększyć siatkę SDiv poligony rozlatują się. Ponieważ zapomniałem włączyć symetrię i wymodelowałem tylko jedną dłoń, chciałęm ją skopiować w maxie a następnie importować do zbrush. Liczba poligonów została zachowana reszta zgodnie z tutkiem. Nie wiem może żle zapisuję obj w maxie 11, może coś nie tak z zbrush 3.1 Pomocy bo to według mnie bardzo przydatna opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 19 Luty 2012 Share Napisano 19 Luty 2012 Pokaż na obrazku ze zbrusha o co chodzi z tymi dłońmi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się