Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam taki to problem w zbrush. Kożystając z tutka Klicka o tym jak można exportować obj do max , zmienić w nim wygląd modelu a następnie importować spowrotem do zbrush a następnie spokojnie zwiększać siatkę poligonów nie tracąc detalu. U mnie sie dzieje tak że po imporcie do najmniejszej liczby poligonów wszystko jest niby git , jednak gdy tylko chce zwiększyć siatkę SDiv poligony rozlatują się. Ponieważ zapomniałem włączyć symetrię i wymodelowałem tylko jedną dłoń, chciałęm ją skopiować w maxie a następnie importować do zbrush. Liczba poligonów została zachowana reszta zgodnie z tutkiem. Nie wiem może żle zapisuję obj w maxie 11, może coś nie tak z zbrush 3.1 Pomocy bo to według mnie bardzo przydatna opcja.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności