Napisano 20 Luty 201213 l Mam mega problem ,który nie powinien w ogóle zaistniec gdyć rzecz jest banalna a jednak zwyczajnie nie działa mimo ze robie wszystko dobrze. Przypisałem surface shadfer_ potem as a prjection zdjęcie owego tła_-potem zmieniłem projection na perspective - i dalej nic zonk siedze juz cały dzień nad takim głupstwem sprawdziłem juz wszstkie możliwe opcje i ni hu..a jeb..e ku..o nie działa:-) przez takie duperele tylko trace czas i stoje ze wszystkim to jest meeega frustrujące czy ktoś widzi może coś czego ja nie widze bo za nic w świecie ta kamera mapping nie chce mi się pokryć...ufff [ATTACH=CONFIG]84713[/ATTACH]
Napisano 20 Luty 201213 l Autor siedze kolejne godziny nadal nie wiem co jest nie tak nie wiem co jeszcze moge zrobić chyba się tylko powiesić
Napisano 20 Luty 201213 l Ale co dokładnie jest nie tak? Jeśli chcesz wkomponować obiekt w tło, to lepiej użyć materiału useBackground.
Napisano 20 Luty 201213 l Autor [ATTACH=CONFIG]84715[/ATTACH] załączyłem testowy obrazek dzieki za podpowiedź.Jednak jest jedna wada z tym use backgroud zapomniałem jak wyłączyć te zaciemnienie dookoła plejna.Chcę aby widoczny był tylko cień bez tej zaciemniajacej zdjęcie obwódki.Kombinowałem z wyłączeniem promary visibitlity ale wtedy znika wszystko.???
Napisano 20 Luty 201213 l Autor OKi już znalazłem to było - use background shader - do>>>>mentalray tab>>>>>do>>>occlusion mask set to zero i gotowe. Dzięki bardzo Ajgor ,widzę ,że jestes w temacie od 2002 ,ja wtedy miałem do zabawy tylko kartke i ołówek:-) pozdrawiam:-)
Napisano 20 Luty 201213 l Z tym 2002 rokiem bym nie przesadzał. Miałem baaardzo długą przerwę, a teraz właściwie Majką się nie bawię. raczej studencji Maks :) I jest to tylko zabawa. I nie ma za co.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto