Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam mega problem ,który nie powinien w ogóle zaistniec gdyć rzecz jest banalna a jednak zwyczajnie nie działa mimo ze robie wszystko dobrze. Przypisałem surface shadfer_ potem as a prjection zdjęcie owego tła_-potem zmieniłem projection na perspective - i dalej nic zonk siedze juz cały dzień nad takim głupstwem sprawdziłem juz wszstkie możliwe opcje i ni hu..a jeb..e ku..o nie działa:-) przez takie duperele tylko trace czas i stoje ze wszystkim to jest meeega frustrujące czy ktoś widzi może coś czego ja nie widze bo za nic w świecie ta kamera mapping nie chce mi się pokryć...ufff [ATTACH=CONFIG]84713[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 826
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

siedze kolejne godziny nadal nie wiem co jest nie tak nie wiem co jeszcze moge zrobić chyba się tylko powiesić

Napisano
  • Autor

[ATTACH=CONFIG]84715[/ATTACH] załączyłem testowy obrazek

dzieki za podpowiedź.Jednak jest jedna wada z tym use backgroud zapomniałem jak wyłączyć te zaciemnienie dookoła plejna.Chcę aby widoczny był tylko cień bez tej zaciemniajacej zdjęcie obwódki.Kombinowałem z wyłączeniem promary visibitlity ale wtedy znika wszystko.???

Napisano
  • Autor

OKi już znalazłem to było - use background shader - do>>>>mentalray tab>>>>>do>>>occlusion mask set to zero i gotowe.

Dzięki bardzo Ajgor ,widzę ,że jestes w temacie od 2002 ,ja wtedy miałem do zabawy tylko kartke i ołówek:-) pozdrawiam:-)

Napisano

Z tym 2002 rokiem bym nie przesadzał. Miałem baaardzo długą przerwę, a teraz właściwie Majką się nie bawię. raczej studencji Maks :) I jest to tylko zabawa. I nie ma za co.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności