Skocz do zawartości

Camera Maping


carrido

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mega problem ,który nie powinien w ogóle zaistniec gdyć rzecz jest banalna a jednak zwyczajnie nie działa mimo ze robie wszystko dobrze. Przypisałem surface shadfer_ potem as a prjection zdjęcie owego tła_-potem zmieniłem projection na perspective - i dalej nic zonk siedze juz cały dzień nad takim głupstwem sprawdziłem juz wszstkie możliwe opcje i ni hu..a jeb..e ku..o nie działa:-) przez takie duperele tylko trace czas i stoje ze wszystkim to jest meeega frustrujące czy ktoś widzi może coś czego ja nie widze bo za nic w świecie ta kamera mapping nie chce mi się pokryć...ufff [ATTACH=CONFIG]84713[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

[ATTACH=CONFIG]84715[/ATTACH] załączyłem testowy obrazek

dzieki za podpowiedź.Jednak jest jedna wada z tym use backgroud zapomniałem jak wyłączyć te zaciemnienie dookoła plejna.Chcę aby widoczny był tylko cień bez tej zaciemniajacej zdjęcie obwódki.Kombinowałem z wyłączeniem promary visibitlity ale wtedy znika wszystko.???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OKi już znalazłem to było - use background shader - do>>>>mentalray tab>>>>>do>>>occlusion mask set to zero i gotowe.

Dzięki bardzo Ajgor ,widzę ,że jestes w temacie od 2002 ,ja wtedy miałem do zabawy tylko kartke i ołówek:-) pozdrawiam:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności