plrang Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 (edytowane) Pierwszy samolot jaki postanowilem wreszcie wykonac. Daze do Mk.IIa, lecz mam dosc kiepskie plany, chetnie skorzystam jesli ktos ma lepsze niz dostepne ogolnie w internecie. Model i rendering wykonany bedzie w Blender i prawdopodobnie przy uzyciu Cycles. [ATTACH=CONFIG]84736[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84738[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84735[/ATTACH] Edytowane 22 Luty 2012 przez plrang
jatat Napisano 22 Luty 2012 Napisano 22 Luty 2012 No i fajny początek. Adresik gdzie szukać masz na poczcie ale na temat tego latadła jest ogrom materiałów w sieci. Powodzenia w modelowaniu
wjaworski Napisano 22 Luty 2012 Napisano 22 Luty 2012 Dobrze idzie! Aby się pozbyć ciemnych pasków na krawędzi tych łopat śmigła, dodaj im Edge Split modifier - raz dwa załatwi sprawę niepożądanych cieni. A tu masz zwymiarowane rysunki Spita: (przypuszczam, że autor korzystał z rysunków fabrycznych, i to wtedy gdy ten samolot był produkowany - zwróć uwagę na datę). Dzięki wymiarom często widać, że coś co się wydaje jakąś skomplikowaną krzywizną było po prostu łukiem lub elipsą... Powodzenia!
plrang Napisano 22 Luty 2012 Autor Napisano 22 Luty 2012 Dzieki, plan genialny, tego mi brakowalo. Czarne to chwilowy efekt z Cycles ustawionego na predkosc z 1 lampa, ale jesliby cos sie dzialo skorzystam z tipa
plrang Napisano 6 Marzec 2012 Autor Napisano 6 Marzec 2012 Prace trwaja, tym razem dodalem kilka nowych elementow w okolicy kabiny
jatat Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Może zanim zaczniesz robić detale doprowadź wszystko do poprawnego wyglądu, statecznik poziomy i stery wysokości mają dziwne końcówki, coś jest nie tak z profilem skrzydła, statecznik pionowy przy kadłubie marszczy się, połączenie skrzydła z kadłubem mocno faluje. Nie spiesz się a wyjdzie lepiej i stracisz mniej czasu na poprawki.
plrang Napisano 8 Marzec 2012 Autor Napisano 8 Marzec 2012 Zgadza sie, skrzydla sa na razie w wersji ogolnej i powoli schodze do detalu. Zmarszczki na stateczniku dodalem celowo a'la plotno, ale pewnie jeszcze ulegnie to zmianie jak i inne wymienione przez ciebie usterki. Przeskakuje z okolicy na okolice by uniknac znudzenia, zwlaszcza, ze to pierwszy realny samolot, co pozwala mi wprowadzac poprawki nowymi technikami we wczesniej modelowanych miejscach. Modelowanie abstrakcyjne z glowy to zupelnie inna bajka, stad wzialem sie za ten powszechnie znany ksztalt. Dzieki za opinie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się