Napisano 21 Luty 201213 l Pierwszy samolot jaki postanowilem wreszcie wykonac. Daze do Mk.IIa, lecz mam dosc kiepskie plany, chetnie skorzystam jesli ktos ma lepsze niz dostepne ogolnie w internecie. Model i rendering wykonany bedzie w Blender i prawdopodobnie przy uzyciu Cycles. [ATTACH=CONFIG]84736[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84738[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84735[/ATTACH] Edytowane 22 Luty 201213 l przez plrang
Napisano 22 Luty 201213 l No i fajny początek. Adresik gdzie szukać masz na poczcie ale na temat tego latadła jest ogrom materiałów w sieci. Powodzenia w modelowaniu
Napisano 22 Luty 201213 l Dobrze idzie! Aby się pozbyć ciemnych pasków na krawędzi tych łopat śmigła, dodaj im Edge Split modifier - raz dwa załatwi sprawę niepożądanych cieni. A tu masz zwymiarowane rysunki Spita: (przypuszczam, że autor korzystał z rysunków fabrycznych, i to wtedy gdy ten samolot był produkowany - zwróć uwagę na datę). Dzięki wymiarom często widać, że coś co się wydaje jakąś skomplikowaną krzywizną było po prostu łukiem lub elipsą... Powodzenia!
Napisano 22 Luty 201213 l Autor Dzieki, plan genialny, tego mi brakowalo. Czarne to chwilowy efekt z Cycles ustawionego na predkosc z 1 lampa, ale jesliby cos sie dzialo skorzystam z tipa
Napisano 6 Marzec 201213 l Autor Prace trwaja, tym razem dodalem kilka nowych elementow w okolicy kabiny
Napisano 7 Marzec 201213 l Może zanim zaczniesz robić detale doprowadź wszystko do poprawnego wyglądu, statecznik poziomy i stery wysokości mają dziwne końcówki, coś jest nie tak z profilem skrzydła, statecznik pionowy przy kadłubie marszczy się, połączenie skrzydła z kadłubem mocno faluje. Nie spiesz się a wyjdzie lepiej i stracisz mniej czasu na poprawki.
Napisano 8 Marzec 201213 l Autor Zgadza sie, skrzydla sa na razie w wersji ogolnej i powoli schodze do detalu. Zmarszczki na stateczniku dodalem celowo a'la plotno, ale pewnie jeszcze ulegnie to zmianie jak i inne wymienione przez ciebie usterki. Przeskakuje z okolicy na okolice by uniknac znudzenia, zwlaszcza, ze to pierwszy realny samolot, co pozwala mi wprowadzac poprawki nowymi technikami we wczesniej modelowanych miejscach. Modelowanie abstrakcyjne z glowy to zupelnie inna bajka, stad wzialem sie za ten powszechnie znany ksztalt. Dzieki za opinie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto