kowalskikamil Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 Witam tak jak w temacie czy ktoś wie jak zaimportować model Archmodels żeby nie stracił tekstur? Kiedy otwieram plik z danym modelem materiał z teksturą są jednakże gdy w swojej projektowanej scenie biorę file>import>merge to niestety brak jest tekstur i materiału
pressenter Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 Zapisz tenże plik z zaimportowanym modelem i otwórz go ponownie, aplikacja zapyta Ci się o brakujące ścieżki do tekstur w trakcie otwierania; wystarczy, że je podasz. Sz.
siwy Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 możesz ręcznie wskazać ścieżki do poszczególnych map w mat editorze albo do całego folderu (configure user paths), ewentualnie wrzucenie map do folderu ze sceną też załatwi sprawę.
t0m3k Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 sugeruje zapoznac sie z File > Manage > Asset Tracking z dodawaniem sciezek jest ten problem ze po instalacji nowego max'a musimy to robic ponownie bo sa one dodane tylko do konfigu sciezek max'a ktore ma skanowac w poszukiwaniu plikow a tak naprawde sciezki w mat editorze dalej odwoluja sie do niewlasciwych miejsc. dodawanie masy User Paths ma tez dodatkowy minus w postaci tego, ze kiedy otwieramy model z brakujacymi tex'ami max bedzie je wszystkie skanowal i sprawdzal czy ich tam nie ma co w przypadku sporej ilosci sciezek moze zajac troche czasu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się