Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam tak jak w temacie czy ktoś wie jak zaimportować model Archmodels żeby nie stracił tekstur? Kiedy otwieram plik z danym modelem materiał z teksturą są jednakże gdy w swojej projektowanej scenie biorę file>import>merge to niestety brak jest tekstur i materiału

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zapisz tenże plik z zaimportowanym modelem i otwórz go ponownie, aplikacja zapyta Ci się o brakujące ścieżki do tekstur w trakcie otwierania; wystarczy, że je podasz.

 

Sz.

Napisano

możesz ręcznie wskazać ścieżki do poszczególnych map w mat editorze albo do całego folderu (configure user paths), ewentualnie wrzucenie map do folderu ze sceną też załatwi sprawę.

Napisano

sugeruje zapoznac sie z File > Manage > Asset Tracking

 

z dodawaniem sciezek jest ten problem ze po instalacji nowego max'a musimy to robic ponownie bo sa one dodane tylko do konfigu sciezek max'a ktore ma skanowac w poszukiwaniu plikow a tak naprawde sciezki w mat editorze dalej odwoluja sie do niewlasciwych miejsc.

 

dodawanie masy User Paths ma tez dodatkowy minus w postaci tego, ze kiedy otwieramy model z brakujacymi tex'ami max bedzie je wszystkie skanowal i sprawdzal czy ich tam nie ma co w przypadku sporej ilosci sciezek moze zajac troche czasu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności