Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam tak jak w temacie czy ktoś wie jak zaimportować model Archmodels żeby nie stracił tekstur? Kiedy otwieram plik z danym modelem materiał z teksturą są jednakże gdy w swojej projektowanej scenie biorę file>import>merge to niestety brak jest tekstur i materiału

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zapisz tenże plik z zaimportowanym modelem i otwórz go ponownie, aplikacja zapyta Ci się o brakujące ścieżki do tekstur w trakcie otwierania; wystarczy, że je podasz.

 

Sz.

Napisano

możesz ręcznie wskazać ścieżki do poszczególnych map w mat editorze albo do całego folderu (configure user paths), ewentualnie wrzucenie map do folderu ze sceną też załatwi sprawę.

Napisano

sugeruje zapoznac sie z File > Manage > Asset Tracking

 

z dodawaniem sciezek jest ten problem ze po instalacji nowego max'a musimy to robic ponownie bo sa one dodane tylko do konfigu sciezek max'a ktore ma skanowac w poszukiwaniu plikow a tak naprawde sciezki w mat editorze dalej odwoluja sie do niewlasciwych miejsc.

 

dodawanie masy User Paths ma tez dodatkowy minus w postaci tego, ze kiedy otwieramy model z brakujacymi tex'ami max bedzie je wszystkie skanowal i sprawdzal czy ich tam nie ma co w przypadku sporej ilosci sciezek moze zajac troche czasu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności