asfalton Napisano 18 Lipiec 2004 Napisano 18 Lipiec 2004 musze jeszcze duzo nad nia popracowac poradzcie mi co tu zrobic ok
cmx Napisano 18 Lipiec 2004 Napisano 18 Lipiec 2004 ehm, anatomie pozostawie specjalistom:>. mi rzycila sie w oczy grzywka przycieta pod linijke i tekstury w niskiej rozdzielczosci. te wlosy jakos w ogole nie pasuja.
asfalton Napisano 18 Lipiec 2004 Autor Napisano 18 Lipiec 2004 he he jakie sa dobre wtyczki do robienia kodziolow poza shagiem ?
kozioo Napisano 18 Lipiec 2004 Napisano 18 Lipiec 2004 ornatrix - wersja alfa (albo juz beta?) - wysypuje sie srednio 10 razy na 15 minut :] Wiec chyba tylko shag. Albo plane'y z odpowiednią mapą opacity. Kilka słow o renderze: -wywal tekstury - sa do niczego - pokaz model ze zwyklym materiałem, bez zadnego GI i innych bajerow. No i siatke też dobrze by było zobaczyć. Na razie kiepsko to wygląda.
Gość raminez Napisano 18 Lipiec 2004 Napisano 18 Lipiec 2004 usta i nos trszeczke zeeformowane ..ale moglo by byc dosc fajnie jakbys potej zdeformowanej stronie narzucil poparzona skore bylo orginalnie ...taka tajemnicza postac...
Leru Napisano 18 Lipiec 2004 Napisano 18 Lipiec 2004 http://cgtalk.com/showthread.php?t=38469&highlight=topology+thread poczytaj :)
asfalton Napisano 18 Lipiec 2004 Autor Napisano 18 Lipiec 2004 dziekuje i biore sie do raboty okagesamade!!! arigatou gozaimasu! no czas glebic tajemnice topologii siatki
asfalton Napisano 20 Lipiec 2004 Autor Napisano 20 Lipiec 2004 w sumie topologia siatki wiarze sie z doskonala znajomoscia rozkladu miesni niestety nic nie zrobie przez dwa miechy choler
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się