Napisano 2 Marzec 201213 l Hejka, mam takie pytanko: w scenie mam dużo pojedynczych elementów (książki) każda z nich ma inne ID i przypisaną inną mapkę, czy da się kontrolować parametry (reflect, specular itp..) wszystkich tych materiałów jednocześnie z zachowaniem odrębności mapek??? Do tej pory używałem "Multi/Sub-Object" ale mając 400 książek a zarazem materiałów trudno zmienić np gloss we wszystkich w każdej z osobna:/ -jest jakiś sposób na to??
Napisano 2 Marzec 201213 l Autor na jednej mapie 400 różnych okładek?! rozmiar musiałby być kosmiczny, a co jeśli bedę chciał zmienić jedną okładkę na inną ?!
Napisano 2 Marzec 201213 l Autor Znalazłem rozwiązanie, może komuś również się przyda: Do zwykłego materiału vray mtl (nasz bazowy materiał) w slocie diffuse dajemy ---> "vray multi sub tex" i tam pod odpowiednie ID możemy dodawać różne bitmapy, dzięki temu mamy jeden materiał ale wiele bitmap (w moim przypadku okładki książek) i sterujemy jednym materiałem dla wszystkich bitmap, wydaje się zakręcone ale skuteczne:)
Napisano 3 Marzec 201213 l Material Tweaker skrypcik nie pomoże ? http://www.joegunn3d.com/Tuts/MTweaker.htm pzdr
Napisano 3 Marzec 201213 l Autor Przemekd - wygląda bardzo interesująco, to jest lepsze rozwiązanie od mojego:P dzieki -masz repa-
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto