outside Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 Proponuje temat który ma proste zasady. Podajemy funkcje które działają dokładanie tak samo w 3dmax i w Blenderze. To ułatwi start osobom które przesiadają się z 3dmax na Blender.
Lucas Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 Dokładnie tak samo jak w 3dsmax? Chyba ciężko będzie:). To co mi się wydaje podobnie to nawigacja w widokach 3d i modyfikatory. W sumie jak ktoś chce to transformacje obiektów można robić jak w 3dsmax ale osobiście nie widzę sensu takiego rozwiązania w momencie gdy elegancko i precyzyjnie działa to na skrótach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się