Biolo_idiota Napisano 13 Marzec 2012 Napisano 13 Marzec 2012 Witam serdecznie, pracuję właśnie nad biokominkiem, niestety mam ogromny problem z dodaniem ognia. Próbowałem wielu sposobów jednak żaden zdaje się nie przynosić dobrych efektów. Czy ktoś mógł by mi pomoc, pokierować mnie jak robić realistyczny ogien w post produkcji? Lub w samym programie. Dodam że używam 3ds max i vray
stratuss Napisano 13 Marzec 2012 Napisano 13 Marzec 2012 Używasz cząsteczek z Maxa w połączeniu z obiektem BlobMesh i odpowiednio zbudowanym shaderem na bazie materiału Raytrace. Renderujesz kilka frejmów w formacie np RPF tak aby mozna było dodać motion blur w Combustion i wygląda jak ogień. Przydatne na małą skalę. cały tutorial w książce Peta Drapera "Deconstructing the elements with 3ds Max" http://www.empik.com/deconstructing-the-elements-with-3ds-max-draper-pete,prod6979278,ksiazka-p nie wiem gdzie można ściągnąć za free bo sam kupiłem 4 lata temu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się