Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

scaled.php?server=62&filename=render233.jpg&res=medium

 

 

Witam serdecznie, pracuję właśnie nad biokominkiem, niestety mam ogromny problem z dodaniem ognia.

 

Próbowałem wielu sposobów jednak żaden zdaje się nie przynosić dobrych efektów.

 

Czy ktoś mógł by mi pomoc, pokierować mnie jak robić realistyczny ogien w post produkcji? Lub w samym programie.

 

Dodam że używam 3ds max i vray

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Używasz cząsteczek z Maxa w połączeniu z obiektem BlobMesh i odpowiednio zbudowanym shaderem na bazie materiału Raytrace. Renderujesz kilka frejmów w formacie np RPF tak aby mozna było dodać motion blur w Combustion i wygląda jak ogień. Przydatne na małą skalę.

dte_v3_01.jpg

cały tutorial w książce Peta Drapera "Deconstructing the elements with 3ds Max"

http://www.empik.com/deconstructing-the-elements-with-3ds-max-draper-pete,prod6979278,ksiazka-p

nie wiem gdzie można ściągnąć za free bo sam kupiłem 4 lata temu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności