Napisano 13 Marzec 201213 l Witam serdecznie, pracuję właśnie nad biokominkiem, niestety mam ogromny problem z dodaniem ognia. Próbowałem wielu sposobów jednak żaden zdaje się nie przynosić dobrych efektów. Czy ktoś mógł by mi pomoc, pokierować mnie jak robić realistyczny ogien w post produkcji? Lub w samym programie. Dodam że używam 3ds max i vray
Napisano 13 Marzec 201213 l Używasz cząsteczek z Maxa w połączeniu z obiektem BlobMesh i odpowiednio zbudowanym shaderem na bazie materiału Raytrace. Renderujesz kilka frejmów w formacie np RPF tak aby mozna było dodać motion blur w Combustion i wygląda jak ogień. Przydatne na małą skalę. cały tutorial w książce Peta Drapera "Deconstructing the elements with 3ds Max" http://www.empik.com/deconstructing-the-elements-with-3ds-max-draper-pete,prod6979278,ksiazka-p nie wiem gdzie można ściągnąć za free bo sam kupiłem 4 lata temu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto