Jump to content

Dodawanie Ognia


Recommended Posts

scaled.php?server=62&filename=render233.jpg&res=medium

 

 

Witam serdecznie, pracuję właśnie nad biokominkiem, niestety mam ogromny problem z dodaniem ognia.

 

Próbowałem wielu sposobów jednak żaden zdaje się nie przynosić dobrych efektów.

 

Czy ktoś mógł by mi pomoc, pokierować mnie jak robić realistyczny ogien w post produkcji? Lub w samym programie.

 

Dodam że używam 3ds max i vray

Link to comment
Share on other sites

Używasz cząsteczek z Maxa w połączeniu z obiektem BlobMesh i odpowiednio zbudowanym shaderem na bazie materiału Raytrace. Renderujesz kilka frejmów w formacie np RPF tak aby mozna było dodać motion blur w Combustion i wygląda jak ogień. Przydatne na małą skalę.

dte_v3_01.jpg

cały tutorial w książce Peta Drapera "Deconstructing the elements with 3ds Max"

http://www.empik.com/deconstructing-the-elements-with-3ds-max-draper-pete,prod6979278,ksiazka-p

nie wiem gdzie można ściągnąć za free bo sam kupiłem 4 lata temu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy