Napisano 14 Marzec 201212 l Witam, jestem grafikiem 2d ale czasami muszę coś wykonać w 3D, jako że jest tego niedużo wybrałem darmowego Blendera 2.6. Ogólnie orientuję się w programie ale jestem noga z materiałów i oświetlenia. Próbowałem z różnymi tutorialami, ściągałem różne materiały ale nie mogę uzyskać takiego efektu: Czy mógłby ktoś podrzucić linka do materiału/ustawień oświetlenia żeby uzyskać podobny efekt? Pozdrawiam
Napisano 14 Marzec 201212 l Tutaj znajdziesz mojego making ofa z ustawieniami sceny http://www.renderspirit.com/making-of-larva/.
Napisano 15 Marzec 201212 l Autor Dzięki, ale chodziło mi konkretnie o taki materiał i oświetlenie żeby wyglądało jak na obrazku... Może ten materiał gotowy byś wstawił albo scenę z qube'm z nałożonym materiałem i oświetleniem. Nie chce wyjść na naciągacza ale nie mogę nigdzie znaleźć takiego tutoriala.
Napisano 15 Marzec 201212 l Ale masz na myśli materiał larwy? To chyba zwykły domyślny diffuse ze zmniejszonymi odbiciami, niestety nie powiem Ci dokładnie, bo projekt z tego stadium mam już skasowany. Oczywiście lunchbox, termos i inne przedmioty mają swoje shadery i tekstury.
Napisano 15 Marzec 201212 l Autor Może ten obrazek lepiej zilustruje o co mi chodzi... chciałbym uzyskać taki efekt
Napisano 15 Marzec 201212 l no to tak jak pisze Mookie zjedz ze specularem w domyslnym materiale i ustaw ambient occlusion w rendererze.
Napisano 15 Marzec 201212 l Autor Dzięki za porady, mniej więcej zrobiłem jak pisał ola-f i jakoś wygląda mniej więcej. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto