Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

 

jestem grafikiem 2d ale czasami muszę coś wykonać w 3D, jako że jest tego niedużo wybrałem darmowego Blendera 2.6. Ogólnie orientuję się w programie ale jestem noga z materiałów i oświetlenia. Próbowałem z różnymi tutorialami, ściągałem różne materiały ale nie mogę uzyskać takiego efektu:

 

99443056.jpg

 

Czy mógłby ktoś podrzucić linka do materiału/ustawień oświetlenia żeby uzyskać podobny efekt?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki, ale chodziło mi konkretnie o taki materiał i oświetlenie żeby wyglądało jak na obrazku... Może ten materiał gotowy byś wstawił albo scenę z qube'm z nałożonym materiałem i oświetleniem. Nie chce wyjść na naciągacza ale nie mogę nigdzie znaleźć takiego tutoriala.

Napisano

Ale masz na myśli materiał larwy? To chyba zwykły domyślny diffuse ze zmniejszonymi odbiciami, niestety nie powiem Ci dokładnie, bo projekt z tego stadium mam już skasowany. Oczywiście lunchbox, termos i inne przedmioty mają swoje shadery i tekstury.

Napisano
  • Autor

Może ten obrazek lepiej zilustruje o co mi chodzi... chciałbym uzyskać taki efekt

 

31241584.jpg

Napisano

no to tak jak pisze Mookie zjedz ze specularem w domyslnym materiale i ustaw ambient occlusion w rendererze.

Napisano
  • Autor

Dzięki za porady, mniej więcej zrobiłem jak pisał ola-f i jakoś wygląda mniej więcej.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności