hobbit Napisano 14 Marzec 2012 Napisano 14 Marzec 2012 Witam, jestem grafikiem 2d ale czasami muszę coś wykonać w 3D, jako że jest tego niedużo wybrałem darmowego Blendera 2.6. Ogólnie orientuję się w programie ale jestem noga z materiałów i oświetlenia. Próbowałem z różnymi tutorialami, ściągałem różne materiały ale nie mogę uzyskać takiego efektu: Czy mógłby ktoś podrzucić linka do materiału/ustawień oświetlenia żeby uzyskać podobny efekt? Pozdrawiam
mookie Napisano 14 Marzec 2012 Napisano 14 Marzec 2012 Tutaj znajdziesz mojego making ofa z ustawieniami sceny http://www.renderspirit.com/making-of-larva/.
hobbit Napisano 15 Marzec 2012 Autor Napisano 15 Marzec 2012 Dzięki, ale chodziło mi konkretnie o taki materiał i oświetlenie żeby wyglądało jak na obrazku... Może ten materiał gotowy byś wstawił albo scenę z qube'm z nałożonym materiałem i oświetleniem. Nie chce wyjść na naciągacza ale nie mogę nigdzie znaleźć takiego tutoriala.
mookie Napisano 15 Marzec 2012 Napisano 15 Marzec 2012 Ale masz na myśli materiał larwy? To chyba zwykły domyślny diffuse ze zmniejszonymi odbiciami, niestety nie powiem Ci dokładnie, bo projekt z tego stadium mam już skasowany. Oczywiście lunchbox, termos i inne przedmioty mają swoje shadery i tekstury.
hobbit Napisano 15 Marzec 2012 Autor Napisano 15 Marzec 2012 Może ten obrazek lepiej zilustruje o co mi chodzi... chciałbym uzyskać taki efekt
olaf Napisano 15 Marzec 2012 Napisano 15 Marzec 2012 no to tak jak pisze Mookie zjedz ze specularem w domyslnym materiale i ustaw ambient occlusion w rendererze.
hobbit Napisano 15 Marzec 2012 Autor Napisano 15 Marzec 2012 Dzięki za porady, mniej więcej zrobiłem jak pisał ola-f i jakoś wygląda mniej więcej. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się