metallo Napisano 16 Marzec 2012 Share Napisano 16 Marzec 2012 Cześć. Mam taki problem. Tworzę animację w której kula wpada w ścianę i po uderzeniu sćiana rozsypuje sie na małe kawałki. Mam z tym jeden problem - chodzi o relację między obiektami. Na podglądzie widać moment w którym kula uderza w ścianę i ściana sie rozsypuje ale nie rozsypuje sie od środka i potem pierścieniami na okolo sie rozchodzi. Wygląda to tak jakby "bounding box " kuli dokonywał uderzenia i rozsypywania a nie fizyczna kula(sphere). Wiecie jak mi pomóc? Jak zrobić aby kula powodowała rozprysk ściany a nie "bounding box" kuli. Z góry wielkie dzieki!! Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 16 Marzec 2012 Share Napisano 16 Marzec 2012 podejzewam ze jak napiszesz w jakim programie to robisz to bedzie latwiej ci pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
metallo Napisano 29 Marzec 2012 Autor Share Napisano 29 Marzec 2012 Jasne.... zapomniałem napisać! pracuję w 3ds maxie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 30 Marzec 2012 Share Napisano 30 Marzec 2012 a czym robisz kolizje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
metallo Napisano 9 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2012 Kolizje robię w RAYFIRE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się