Skocz do zawartości

szesciany i ich ró2zne wysokości ?


blachu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

zamiast bawić się w pluginy.. zaznacz polygony i wklej do Listenera

 

for faces in polyop.getFaceSelection $ do 
polyop.extrudefaces $ faces (random 5 200) -- wstawiasz min i max extrudea
redrawViews()

 

albo przeciągnij sobie ten skrypt niżej na jakiś toolbar, łatwo możesz zmieniać min i max, a jak Ci extrude nie pasuje to szybko możesz sobie "seed" zmienić przez ctrl+z i ponowne extrude. Nie jest zrobione fool proofing, więc jak będziesz miał zaznaczone coś innego niż poly to wywali błąd.

 

rollout randomE "RandomExtrude"
(
spinner minSp "min: "range:[0,1000,5] type:#float align:#center fieldwidth: 50 
spinner maxSp "max:" range:[0,1000,30] type:#float align:#center fieldwidth: 50 
button extrudeBtn "Extrude" width:60 height:20  offset: [0,5]

on extrudeBtn pressed do
(

     undo on(

for faces in polyop.getFaceSelection $ do 
polyop.extrudefaces $ faces (random minSp.value maxSp.value)
redrawViews()
	     )
)
)
createdialog randomE 150 80

Edytowane przez jacob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności