Napisano 22 Marzec 201212 l witam czy istnieje jakis patent zeby szesciany tego typu za pomoca jakiegos narzedzia mialy rozne wysokosci ? (powiedzmy kazdy inna) - czy musze recznie je przesuwac?
Napisano 22 Marzec 201212 l Cześć. Ew. możesz spróbować do maxa darmowego plugina: http://max.klanky.com/plugins.htm i ustawić jak najprostsze właściwości, myślę że może pomóc. Pozdrawiam! http://api.ning.com/files/7w9K3C93JTp3ByYgyQRXCpdGTIc-NM7tBppdVVmrB4dBXDhkeCrSiab1g805A5msYnyjSklp9h5tKr5Nj7K6ZeXb6*If9roE/GreebleREGION_06BLow2.jpg
Napisano 22 Marzec 201212 l zamiast bawić się w pluginy.. zaznacz polygony i wklej do Listenera for faces in polyop.getFaceSelection $ do polyop.extrudefaces $ faces (random 5 200) -- wstawiasz min i max extrudea redrawViews() albo przeciągnij sobie ten skrypt niżej na jakiś toolbar, łatwo możesz zmieniać min i max, a jak Ci extrude nie pasuje to szybko możesz sobie "seed" zmienić przez ctrl+z i ponowne extrude. Nie jest zrobione fool proofing, więc jak będziesz miał zaznaczone coś innego niż poly to wywali błąd. rollout randomE "RandomExtrude" ( spinner minSp "min: "range:[0,1000,5] type:#float align:#center fieldwidth: 50 spinner maxSp "max:" range:[0,1000,30] type:#float align:#center fieldwidth: 50 button extrudeBtn "Extrude" width:60 height:20 offset: [0,5] on extrudeBtn pressed do ( undo on( for faces in polyop.getFaceSelection $ do polyop.extrudefaces $ faces (random minSp.value maxSp.value) redrawViews() ) ) ) createdialog randomE 150 80 Edytowane 23 Marzec 201212 l przez jacob