Napisano 23 Marzec 201213 l Witam dłubie sobie budyneczek dla treningu jako że zasiadłem za sterami blendera 2.6 wczoraj. I mam problem jak odwrócić teksturę na poly? Nie wiem czy dobrze napisałem więc dodaje screen z którego wszystko będzie jasne. Proszę o pomoc.
Napisano 23 Marzec 201213 l sorry, ale nic nie jest jasne w twoim pytaniu, ani screenie. Jak chcesz odwrócić tą teksturę? w uv editorze pracujesz? czy może chodzi ci o to, że włączyłeś widok tekstury i ściany od tyłu są przeźroczyste i część z nich ma odwrócone normale? Jak o normale chodzi, to zaznaczasz wszystko [a] i naciskasz [ctrl][n] - wtedy ci przeliczy normale w jedną stronę. na wszelki wypadek normale ścian i punktów można włączyć na palecie włączanej skrótem [n] w sekcji "normals". Jest taki wątek przypięty http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=63783 tam lepiej zadać takie pytania, żeby "nie mnożyć bytów". Tak się tu przyjęło, tam chłopaki najchętniej odpowiadają.
Napisano 23 Marzec 201213 l Autor czy może chodzi ci o to, że włączyłeś widok tekstury i ściany od tyłu są przeźroczyste i część z nich ma odwrócone normale? Dokładnie o to chodzi. Nie wiedziałem tylko jak to opisać. Ale pomogłeś wyjaśnić to za mnie :) Czy znasz może odpowiedz na to pytanie? ps okey, następnym razem napisze w tamtym wątku.
Napisano 23 Marzec 201213 l napisałem przecież zaznaczyć fejsa i klepnąć ctrl n na klawiaturze, albo hurtem wszystkie fejsy przeliczyć, czyli najpierw klawisz "a", a potem "control" "n" ten wątek dobrze cały przeczytać - jest tam sporo typowych problemów i ja sam tam często pytam.
Napisano 23 Marzec 201213 l Autor Hej dzięki, działa. Faktycznie, przeczytam ciekawe rzeczy tam są :) . Napisałeś fakt ale ze zmęczenia jakoś nie wiem... a nie rozumiem :) Dzięki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto