Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

dłubie sobie budyneczek dla treningu jako że zasiadłem za sterami blendera 2.6 wczoraj.

I mam problem jak odwrócić teksturę na poly?

Nie wiem czy dobrze napisałem więc dodaje screen z którego wszystko będzie jasne.

 

Proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sorry, ale nic nie jest jasne w twoim pytaniu, ani screenie. Jak chcesz odwrócić tą teksturę? w uv editorze pracujesz? czy może chodzi ci o to, że włączyłeś widok tekstury i ściany od tyłu są przeźroczyste i część z nich ma odwrócone normale?

Jak o normale chodzi, to zaznaczasz wszystko [a] i naciskasz [ctrl][n] - wtedy ci przeliczy normale w jedną stronę. na wszelki wypadek normale ścian i punktów można włączyć na palecie włączanej skrótem [n] w sekcji "normals".

 

Jest taki wątek przypięty http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=63783 tam lepiej zadać takie pytania, żeby "nie mnożyć bytów". Tak się tu przyjęło, tam chłopaki najchętniej odpowiadają.

Napisano
  • Autor
czy może chodzi ci o to, że włączyłeś widok tekstury i ściany od tyłu są przeźroczyste i część z nich ma odwrócone normale?

 

Dokładnie o to chodzi. Nie wiedziałem tylko jak to opisać. Ale pomogłeś wyjaśnić to za mnie :) Czy znasz może odpowiedz na to pytanie?

 

 

ps okey, następnym razem napisze w tamtym wątku.

Napisano

napisałem przecież zaznaczyć fejsa i klepnąć ctrl n na klawiaturze, albo hurtem wszystkie fejsy przeliczyć, czyli najpierw klawisz "a", a potem "control" "n"

 

ten wątek dobrze cały przeczytać - jest tam sporo typowych problemów i ja sam tam często pytam.

Napisano
  • Autor

Hej dzięki, działa.

Faktycznie, przeczytam ciekawe rzeczy tam są :) .

Napisałeś fakt ale ze zmęczenia jakoś nie wiem... a nie rozumiem :)

Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności