Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!

 

panzerstrikelogo.png

 

Kiedyś do głowy przyszedł mi pomysł aby napisać grę/symulator czołgu drugiej wojny światowej (coś podobnego do "tiger vs. t34"). Po przemyśleniu kilka razy wszystkich za i przeciw stwierdziłem że pomimo że brzmi to trochę jak porywanie się z motyką na księżyc to warto spróbować swych sił :). Demo gry chciałbym ukończyć do końca roku 2012 i spróbować znaleźć wydawnictwo które byłoby zainteresowane wydaniem owej gry lub skorzystać z usługi steam'a. W razie całkowitego niepowodzenia doświadczenie zawsze zostanie. Pomimo że trochę umiem rysować w 3D to już od dłuższego czasu zdaje sobie sprawę że moją działką jest nie tworzenie a programowanie grafiki. Jeżeli ktoś z was chciałby spróbować sił w tym projekcie razem ze mną to serdecznie zapraszam. Nie jestem firmą, a jedynie zwykłym studentem więc jedyne co mogę zaoferować to w przypadku powodzenia wydania gry podział zysków 50:50. Obiekty potrzebne do wymodelowania to kilka czołgów, budynki, drzewa i inne elementy enviro.

 

Założenia projektu to:

- wierne odwzorowanie grubości pancerzy i możliwości penetracji poprzez różne rodzaje amunicji

- dynamiczne podwozie dopasowujące się do krzywizny terenu

- dobrze działające AI

- grafika będąca na w miarę sensownym poziomie czyli deferred shading (bardzo duża liczba świateł), cienie kaskadowe(aktualny standard "przemysłowy" :)) oraz parę efektów post procesu.

Kilka screenów czy filmików prezentujących moje doświadczenie w programowaniu grafiki można zobaczyć tutaj:

http://warsztat.gd/user.php?x=view&id=4293

Mój adres mailowy to:

[email protected]

 

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dawno nic nie pisałem a tym czasem jest parę nowości :) Jagdpanther, który widnieje w pierwszym poście najprawdopodobniej nie pojawi się w pierwszym wydaniu gry gdyż na tą chwilę akcja ma obejmować czas od 1942-1943. Sam silnik gry, również się trochę rozrósł, a mianowicie:

 

- moduł fizyki (40% ukończone) - działa już dopasowywanie kół do krzywizny terenu :)

- moduł skryptowy (60% ukończone) - przy pomocy "notatnika" możemy zdefiniować nowy czołg którym chcemy poruszać się w grze

 

Z nowości graficznych to model Tygrysa oczekuje na optymalizację i tekstury (załącznik).

 

Po zakończeniu prac nad modułem fizyki(prawdopodobnie koniec Września) pojawi się krótki film prezentujący jego działanie. A póki co pozdrawiam wszystkich którzy tu zaglądają i życzę udanych urlopów :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności