Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich!

 

panzerstrikelogo.png

 

Kiedyś do głowy przyszedł mi pomysł aby napisać grę/symulator czołgu drugiej wojny światowej (coś podobnego do "tiger vs. t34"). Po przemyśleniu kilka razy wszystkich za i przeciw stwierdziłem że pomimo że brzmi to trochę jak porywanie się z motyką na księżyc to warto spróbować swych sił :). Demo gry chciałbym ukończyć do końca roku 2012 i spróbować znaleźć wydawnictwo które byłoby zainteresowane wydaniem owej gry lub skorzystać z usługi steam'a. W razie całkowitego niepowodzenia doświadczenie zawsze zostanie. Pomimo że trochę umiem rysować w 3D to już od dłuższego czasu zdaje sobie sprawę że moją działką jest nie tworzenie a programowanie grafiki. Jeżeli ktoś z was chciałby spróbować sił w tym projekcie razem ze mną to serdecznie zapraszam. Nie jestem firmą, a jedynie zwykłym studentem więc jedyne co mogę zaoferować to w przypadku powodzenia wydania gry podział zysków 50:50. Obiekty potrzebne do wymodelowania to kilka czołgów, budynki, drzewa i inne elementy enviro.

 

Założenia projektu to:

- wierne odwzorowanie grubości pancerzy i możliwości penetracji poprzez różne rodzaje amunicji

- dynamiczne podwozie dopasowujące się do krzywizny terenu

- dobrze działające AI

- grafika będąca na w miarę sensownym poziomie czyli deferred shading (bardzo duża liczba świateł), cienie kaskadowe(aktualny standard "przemysłowy" :)) oraz parę efektów post procesu.

Kilka screenów czy filmików prezentujących moje doświadczenie w programowaniu grafiki można zobaczyć tutaj:

http://warsztat.gd/user.php?x=view&id=4293

Mój adres mailowy to:

[email protected]

 

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 7,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dawno nic nie pisałem a tym czasem jest parę nowości :) Jagdpanther, który widnieje w pierwszym poście najprawdopodobniej nie pojawi się w pierwszym wydaniu gry gdyż na tą chwilę akcja ma obejmować czas od 1942-1943. Sam silnik gry, również się trochę rozrósł, a mianowicie:

 

- moduł fizyki (40% ukończone) - działa już dopasowywanie kół do krzywizny terenu :)

- moduł skryptowy (60% ukończone) - przy pomocy "notatnika" możemy zdefiniować nowy czołg którym chcemy poruszać się w grze

 

Z nowości graficznych to model Tygrysa oczekuje na optymalizację i tekstury (załącznik).

 

Po zakończeniu prac nad modułem fizyki(prawdopodobnie koniec Września) pojawi się krótki film prezentujący jego działanie. A póki co pozdrawiam wszystkich którzy tu zaglądają i życzę udanych urlopów :)

Napisano
  • Autor

Z końca września zrobił się początek listopada :)

Model ciężarówki Zis-151 - został utworzony przez "StK Uriziel"

 

Napisano

Cześć, próbuję swoich sił w lowpoly i teksturowaniu, mam za sobą już pewne doświadczenia. Czy mogę się przydać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności