3dworkshop Napisano 24 Marzec 2012 Napisano 24 Marzec 2012 Opiszę problem przykładowo: Mamy sobie szcescian stoji na plejnie wypalamy sobie prostą teksturkę za pomocą render to texture z prostym ambient occlusion na tego plane który zrzutował się od sześcianu, narazie wszystko jest jasne. Problem tkwi że chciał bym mieć teksturę samego cienia z tego plejna z alphą wiem że do tego służy matte object, ale on działa mi tylko przy renderowaniu w oknie a nie żeby renderer wypalił mi to na teksturę. Kiedyś radziłem sobie tak że mając czarno białą wypaloną teksturę tworzyłem maskę w photshopie i recznie robiłem alphe przez kanały, a chciał bym mieć idealny ao na teksturze z alphą prosto z renderera. Z góry dzięki za pomoc
gientekwl Napisano 24 Marzec 2012 Napisano 24 Marzec 2012 Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale invertnij teksturkę AO w PS i daj na planie jako opacity. Z tym, że plane powinien być idealnie czarny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się