Skocz do zawartości

dziury w modelu


makej

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

spróbuj zaznaczyć takie niewidzialne facey i użyc opcji flip

a jesli nie masz pewności czy normale są odwrócone, to kliknij na plusa w lewym górnym rogu viewportu i wybierz "xView/Face Orientation". odwrócone facey powinny wyświetlić sie na jaskrawozielono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielki dimaxion pomogło , w dużym stopniu naprawiłem samolot

zostało parę polygonów które są jakby ciemniejsze i nie jest to spowodowane cieniem

po prostu na elemencie jest ciemniejszy trójkąt, ale i tak już jest ładnie dzięki jeszcze raz

zastanawiam się tylko czym to jest spowodowane, może kiedyś dojdę do tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj zaznaczyć wszystkie vertexy i zweldować je z jakąś małą wartością a potem zaznaczyć wszystkie poligony i kliknąć im w zakładce -Polygon: Smoothing Groups przycisk clear all a potem Auto Smooth. Może pomoże. Sam raczkuję:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności