makej Napisano 26 Marzec 2012 Share Napisano 26 Marzec 2012 szukam pomocy wczytałem model samolotu do max i pojawiły się dziury Nie mogę poradzić sobie aby to naprawić proszę o pomoc bo to nie pierwszy przypadek dzięki pozdrawiam http://i1264.photobucket.com/albums/jj491/makej1/dziura.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 26 Marzec 2012 Share Napisano 26 Marzec 2012 Sprawdź normale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dimaxion Napisano 26 Marzec 2012 Share Napisano 26 Marzec 2012 spróbuj zaznaczyć takie niewidzialne facey i użyc opcji flip a jesli nie masz pewności czy normale są odwrócone, to kliknij na plusa w lewym górnym rogu viewportu i wybierz "xView/Face Orientation". odwrócone facey powinny wyświetlić sie na jaskrawozielono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makej Napisano 26 Marzec 2012 Autor Share Napisano 26 Marzec 2012 Dzięki wielki dimaxion pomogło , w dużym stopniu naprawiłem samolot zostało parę polygonów które są jakby ciemniejsze i nie jest to spowodowane cieniem po prostu na elemencie jest ciemniejszy trójkąt, ale i tak już jest ładnie dzięki jeszcze raz zastanawiam się tylko czym to jest spowodowane, może kiedyś dojdę do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dimaxion Napisano 26 Marzec 2012 Share Napisano 26 Marzec 2012 spróbuj zaznaczyć wszystkie vertexy i zweldować je z jakąś małą wartością a potem zaznaczyć wszystkie poligony i kliknąć im w zakładce -Polygon: Smoothing Groups przycisk clear all a potem Auto Smooth. Może pomoże. Sam raczkuję:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się