Napisano 26 Marzec 201213 l szukam pomocy wczytałem model samolotu do max i pojawiły się dziury Nie mogę poradzić sobie aby to naprawić proszę o pomoc bo to nie pierwszy przypadek dzięki pozdrawiam http://i1264.photobucket.com/albums/jj491/makej1/dziura.jpg
Napisano 26 Marzec 201213 l spróbuj zaznaczyć takie niewidzialne facey i użyc opcji flip a jesli nie masz pewności czy normale są odwrócone, to kliknij na plusa w lewym górnym rogu viewportu i wybierz "xView/Face Orientation". odwrócone facey powinny wyświetlić sie na jaskrawozielono
Napisano 26 Marzec 201213 l Autor Dzięki wielki dimaxion pomogło , w dużym stopniu naprawiłem samolot zostało parę polygonów które są jakby ciemniejsze i nie jest to spowodowane cieniem po prostu na elemencie jest ciemniejszy trójkąt, ale i tak już jest ładnie dzięki jeszcze raz zastanawiam się tylko czym to jest spowodowane, może kiedyś dojdę do tego
Napisano 26 Marzec 201213 l spróbuj zaznaczyć wszystkie vertexy i zweldować je z jakąś małą wartością a potem zaznaczyć wszystkie poligony i kliknąć im w zakładce -Polygon: Smoothing Groups przycisk clear all a potem Auto Smooth. Może pomoże. Sam raczkuję:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto