Gość ant-3d Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 Hej Czy wie ktos jak zrobic taka karbowana rure? http://www.iglotech.com.pl/uploads/categories/1243/722399060114bedcbf4b3dfe48d0da28fa44a430.jpg Zrobilem ja sobie z zspherek, adaptive skin ale nie mam pojecia jak zrobic takie rowne karby. Ma ktos jakis pomysl??
kazube Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 Hiya Maska na co trzeci/czwarty loop, inflate. Zeby bylo latwiej -store MT>wyprostuj z Shiftem ZSphery>podglad adaptive skin>maskowanie/inflate>wylacz podglad>switch MT>make polymesh. k.
Gość ant-3d Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 no tak ale juz nie mam takich opcji w masking bo mam poly mesha
kazube Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 Mozesz ukryc co druga polygrupe, zamaskowac, inflate. k.
Gość ant-3d Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 sorry ale znow nie wiem. Jak mam zdefiniowac polygrupy do tego? bo u mnie ten poly mesh to jedna polygrupa
mafida Napisano 13 Kwiecień 2012 Napisano 13 Kwiecień 2012 Polygrupy można zrobić automatem na podstawie UV.Przerzucasz do maxa,rozdzielasz UV odpowiednio - każda polygrupa jako osobny UV island.Potem w zbrushu auto groups with UV.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się