Skocz do zawartości

karbowana rura


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hiya

Maska na co trzeci/czwarty loop, inflate.

Zeby bylo latwiej -store MT>wyprostuj z Shiftem ZSphery>podglad adaptive skin>maskowanie/inflate>wylacz podglad>switch MT>make polymesh.

k.

Gość ant-3d
Napisano

no tak ale juz nie mam takich opcji w masking bo mam poly mesha

Gość ant-3d
Napisano

sorry ale znow nie wiem. Jak mam zdefiniowac polygrupy do tego? bo u mnie ten poly mesh to jedna polygrupa

Napisano

Polygrupy można zrobić automatem na podstawie UV.Przerzucasz do maxa,rozdzielasz UV odpowiednio - każda polygrupa jako osobny UV island.Potem w zbrushu auto groups with UV.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności