Gość ant-3d Napisano 27 Marzec 2012 Share Napisano 27 Marzec 2012 Hej Czy wie ktos jak zrobic taka karbowana rure? http://www.iglotech.com.pl/uploads/categories/1243/722399060114bedcbf4b3dfe48d0da28fa44a430.jpg Zrobilem ja sobie z zspherek, adaptive skin ale nie mam pojecia jak zrobic takie rowne karby. Ma ktos jakis pomysl?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazube Napisano 27 Marzec 2012 Share Napisano 27 Marzec 2012 Hiya Maska na co trzeci/czwarty loop, inflate. Zeby bylo latwiej -store MT>wyprostuj z Shiftem ZSphery>podglad adaptive skin>maskowanie/inflate>wylacz podglad>switch MT>make polymesh. k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ant-3d Napisano 27 Marzec 2012 Share Napisano 27 Marzec 2012 no tak ale juz nie mam takich opcji w masking bo mam poly mesha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazube Napisano 27 Marzec 2012 Share Napisano 27 Marzec 2012 Mozesz ukryc co druga polygrupe, zamaskowac, inflate. k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ant-3d Napisano 27 Marzec 2012 Share Napisano 27 Marzec 2012 sorry ale znow nie wiem. Jak mam zdefiniowac polygrupy do tego? bo u mnie ten poly mesh to jedna polygrupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 13 Kwiecień 2012 Share Napisano 13 Kwiecień 2012 Polygrupy można zrobić automatem na podstawie UV.Przerzucasz do maxa,rozdzielasz UV odpowiednio - każda polygrupa jako osobny UV island.Potem w zbrushu auto groups with UV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się