Napisano 27 Marzec 201213 l Hej Czy wie ktos jak zrobic taka karbowana rure? http://www.iglotech.com.pl/uploads/categories/1243/722399060114bedcbf4b3dfe48d0da28fa44a430.jpg Zrobilem ja sobie z zspherek, adaptive skin ale nie mam pojecia jak zrobic takie rowne karby. Ma ktos jakis pomysl??
Napisano 27 Marzec 201213 l Hiya Maska na co trzeci/czwarty loop, inflate. Zeby bylo latwiej -store MT>wyprostuj z Shiftem ZSphery>podglad adaptive skin>maskowanie/inflate>wylacz podglad>switch MT>make polymesh. k.
Napisano 27 Marzec 201213 l sorry ale znow nie wiem. Jak mam zdefiniowac polygrupy do tego? bo u mnie ten poly mesh to jedna polygrupa
Napisano 13 Kwiecień 201212 l Polygrupy można zrobić automatem na podstawie UV.Przerzucasz do maxa,rozdzielasz UV odpowiednio - każda polygrupa jako osobny UV island.Potem w zbrushu auto groups with UV.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto