Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hiya

Maska na co trzeci/czwarty loop, inflate.

Zeby bylo latwiej -store MT>wyprostuj z Shiftem ZSphery>podglad adaptive skin>maskowanie/inflate>wylacz podglad>switch MT>make polymesh.

k.

Napisano

no tak ale juz nie mam takich opcji w masking bo mam poly mesha

Napisano

sorry ale znow nie wiem. Jak mam zdefiniowac polygrupy do tego? bo u mnie ten poly mesh to jedna polygrupa

Napisano

Polygrupy można zrobić automatem na podstawie UV.Przerzucasz do maxa,rozdzielasz UV odpowiednio - każda polygrupa jako osobny UV island.Potem w zbrushu auto groups with UV.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności