Napisano 27 Marzec 201212 l Witam wszystkich, grzecznie stosując się do punktu trzeciego regulaminu, poczekałem aż prace będa dobre jakościowo i postanowiłem założyć teczke. Jeśli chodzi o doświadczenie to jestem samoukiem, maluje w Photoshopie CS5 na Wacomie Intuos 4, zgodnie z postanowieniem noworocznym postanowiłem się wziąć do pracy i zacząć robić to co lubie. Poniżej zamieszczam najlepsze według mnie prace jakie zrobiłem do tej pory, wszystkie oprucz pierwszej(Hindu Man) są z tego roku, zawsze staram się opisać je jakoś, ponieważ nie lubie zbędnej nadinerpetacji. Co do czasu obliczma go według Workrave (odliczając zrobienie i wypicie herbaty). Komentarze i konstruktywna krytyka mile widziana. Reszta starszych prac na Deviancie, link w podpisie. Hindu Man- szczerze mówiąc pierwszy w życiu kontakt z tabletem i Photoshopem który trwał dłużej niż 15 minut. Na bazie mistrza portretu Steve'a McCurry ten od "Afghan Girl" National Geographic. 7-9h Rebel- Pierwsza praca w tym roku , początkowo szkic w szkicowniku potem wersa cyfrowa. ~10h Dekalog:7.Nie kradnij- Przypuszczalnie pierwsza w serii. ~12h Succubus (Heartless Rage)- Ćwiczenie malowania ognia sposobem Steve'a Argyle. ~10h Jedno oki, edno ręki podóznik w czasie.- Miało być fantasy, wyszło jak zwykle. ~12h Ambush- Speed, bardziej ćwiczenie nieskomplikowanego tła, niż pierwszego planu. ~1h Lucifer- Wersja cyfrowa starego szkicu ołówkiem. ~11h Dead Venice- Za dużo Walking Dead (serial plus klasyka komiks), dodatkowo doszłem do wniosku że czas się wziąć za teorie koloru. ~6h Dead Burma- Oj za dużo tych zombi, druga praca w serii, trzecia w planie. ~8h Curiosity- Ten tydzień skupienie się na detalach (lepiej je widać na lekkim zoomie), skałkach i krzaczkach oraz dopasowywaniem tekstur. ~9h Podejrzewam że kolejne prace to będą envi lub jakieś concepty, ponieważ nidy ich nie robilem. PS. Przyjmę zlecenia Freelance. Takie małe ogłoszenie ;P Edytowane 7 Maj 201212 l przez DaeJM88