Piotr Dobosz Napisano 20 Lipiec 2004 Napisano 20 Lipiec 2004 Mam problem robie prosta scenke, nakladam textury i chce by to byla naprawde prosta ladna scenka a wychodzi mi cos beznadziejnego co tu jest zle? co poprawic czemu to jest okropne? czy ja zle nakladam textury ze to wyglada tak nierealstycznie? nie wiem:(
Marcin Napisano 20 Lipiec 2004 Napisano 20 Lipiec 2004 a wlacz ground plane i skylight w brazilu ..... indirect illumination tez enable i bounce na 2 nastaw ..... i render
SansSerif Napisano 20 Lipiec 2004 Napisano 20 Lipiec 2004 ...dodaj podloge, teksture sciany namaluj w docelowym rozmiarze recznie. reszte tekstur tez popraw bo wszedzie masz widzoczna powtarzalnosc.
bartonfink Napisano 20 Lipiec 2004 Napisano 20 Lipiec 2004 tak jak wyzej + powinienes troche to urozmaicic same schody (szczegolnie takie proste) sa dosyc nieciekawym tematem :) , wszystko jest idealnie kanciaste jakby wyciete przez laser :), takie idealne ze asz mozna by sie bylo tym golic:) chcesz osiagnac realizm... Ci najlepis bardzo dlugo na to pracowali - nie wierz w to ze uda ci sie przeskoczyc etap prubowania wszystkiego/siedzenia po nockach/zucania i powracania do maxa - tak se neda to wymaga czasu i cierpliwosci :) czego szczerze zycze :)
Piotr Dobosz Napisano 20 Lipiec 2004 Autor Napisano 20 Lipiec 2004 ,,teksture sciany namaluj w docelowym rozmiarze recznie'' jak to zrobic? sory za te glupie pytania ale jest dosc slabym urzytkownikiem maxa:( MArcin dzieki za te rady co do Brazila naprawde duzo daly:)
kulexy Napisano 20 Lipiec 2004 Napisano 20 Lipiec 2004 hmmm... zrob render z camery bo teraz z Usera wyglada jak by bylo z jakiejs gierki... :D
Piotr Dobosz Napisano 21 Lipiec 2004 Autor Napisano 21 Lipiec 2004 nowy render z wykorzystaniem rad milych ludzi:)
SansSerif Napisano 21 Lipiec 2004 Napisano 21 Lipiec 2004 ,,teksture sciany namaluj w docelowym rozmiarze recznie'' jak to zrobic? np robisz render very-hi-res samej sciany w widoku front. ladujesz ten dender do photoshopa. zaznaczasz kanal alpha sciany i z tego zaznaczenia robisz crop. ukladasz sobie mniejsze kawalki tekstur i je miksujesz. tu pozostaje tylko twoja inwencja w malowaniu i uzywaniu narzedzia stamp. zapisujesz mape jako jpeg i nakladzasz w maksiu na sciane z uvmap to fit.
sartr Napisano 21 Lipiec 2004 Napisano 21 Lipiec 2004 nierealistycznie to wygląda gdyż z jednej strony na wielkiej ścianie maż zbyt widocznt "tailing"-powtarzalność cegieł, z drugiej na schodach cegły są zbyt rościągnięte....na drzwiach też widać trzykrotnie tę samą texture....pobaw się też bumpem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się