Napisano 20 Lipiec 200420 l Mam problem robie prosta scenke, nakladam textury i chce by to byla naprawde prosta ladna scenka a wychodzi mi cos beznadziejnego co tu jest zle? co poprawic czemu to jest okropne? czy ja zle nakladam textury ze to wyglada tak nierealstycznie? nie wiem:(
Napisano 20 Lipiec 200420 l a wlacz ground plane i skylight w brazilu ..... indirect illumination tez enable i bounce na 2 nastaw ..... i render
Napisano 20 Lipiec 200420 l ...dodaj podloge, teksture sciany namaluj w docelowym rozmiarze recznie. reszte tekstur tez popraw bo wszedzie masz widzoczna powtarzalnosc.
Napisano 20 Lipiec 200420 l tak jak wyzej + powinienes troche to urozmaicic same schody (szczegolnie takie proste) sa dosyc nieciekawym tematem :) , wszystko jest idealnie kanciaste jakby wyciete przez laser :), takie idealne ze asz mozna by sie bylo tym golic:) chcesz osiagnac realizm... Ci najlepis bardzo dlugo na to pracowali - nie wierz w to ze uda ci sie przeskoczyc etap prubowania wszystkiego/siedzenia po nockach/zucania i powracania do maxa - tak se neda to wymaga czasu i cierpliwosci :) czego szczerze zycze :)
Napisano 20 Lipiec 200420 l Autor ,,teksture sciany namaluj w docelowym rozmiarze recznie'' jak to zrobic? sory za te glupie pytania ale jest dosc slabym urzytkownikiem maxa:( MArcin dzieki za te rady co do Brazila naprawde duzo daly:)
Napisano 20 Lipiec 200420 l hmmm... zrob render z camery bo teraz z Usera wyglada jak by bylo z jakiejs gierki... :D
Napisano 21 Lipiec 200420 l ,,teksture sciany namaluj w docelowym rozmiarze recznie'' jak to zrobic? np robisz render very-hi-res samej sciany w widoku front. ladujesz ten dender do photoshopa. zaznaczasz kanal alpha sciany i z tego zaznaczenia robisz crop. ukladasz sobie mniejsze kawalki tekstur i je miksujesz. tu pozostaje tylko twoja inwencja w malowaniu i uzywaniu narzedzia stamp. zapisujesz mape jako jpeg i nakladzasz w maksiu na sciane z uvmap to fit.
Napisano 21 Lipiec 200420 l nierealistycznie to wygląda gdyż z jednej strony na wielkiej ścianie maż zbyt widocznt "tailing"-powtarzalność cegieł, z drugiej na schodach cegły są zbyt rościągnięte....na drzwiach też widać trzykrotnie tę samą texture....pobaw się też bumpem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto