Skocz do zawartości

Dopasowanie lampy do płaszczyzny


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki problem, że modeluje sobie ciągnik NH T6030 i zrobiłem sobie ładnie otwory na wloty powietrza to stwierdziłem, że światła zrobię z plane bo robienie kolejnego otworu bardzo skomplikuje siatkę.Więc zrobiłem tak, że wyciąłem kilka polygonów z maski i przerobiłem na kształt świateł, ale one nie do końca dobrze leżą na masce. Moje pytanie jak zrobić by maksymalnie dobrze światła przylegały do powierzchni maski? Próbowałem opcją cloth ale zwyczajnie mi się światło ześlizgiwało z maski (oczywiście przerobiłem tak by maska była pod światłami i tak jakby miała opaść na maske)

 

http://i.imgur.com/IOTRn.jpg

 

http://i.imgur.com/kN2ve.png

 

3DS Max 2010

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności