j3d1 Napisano 28 Luty 2003 Napisano 28 Luty 2003 Mam zapytanie. Czy jest mozliwe zrobienie matrixowego efektu obrotu kamery wokolo aktora przy pomocy programow typu mok3 i jakie jeszcze sa takie programy (generuja obraz 3d z 2d) ?
Reaper_PL Napisano 28 Luty 2003 Napisano 28 Luty 2003 Nie wiem jak w MOK3, ale jest plugin ( w sumie to skrypt ) do 3D studio Max, ktory obraca kamere po wyznaczonej trasie skupiajac sie caly czas na obiekcie typu \"dummy\" ( skrypt mozna pobrac z http://www.max3d.pl z dzialu \"skrypty\" ). Mozna to oczywiscie zrobic \"recznie\" ale wtedy musisz zrobic 3 oddzielne sceny: przed obrotem, obrotu i po obrocie, a nastepnie wyrenderowac je do plikow filmu. Bedziesz musial je pozniej polaczyc w jeden film programem np. Adobe Premiere. [Edited on 28-2-2003 by Reaper_PL]
Tomek Kosiorek Napisano 1 Marzec 2003 Napisano 1 Marzec 2003 w jednym z \"3D\" byl dokladny opis tej czynnosci Hey:D
SiD Napisano 1 Marzec 2003 Napisano 1 Marzec 2003 A ja obracam kamera sobie hehe robie tube potem tube ustawiam tak z eje nei widac i kamera kreci sie po równym kółku jak obracam tuba , Bo kamere doczepiam Link do duby która jest płąska na zero i reszte ma po tyle samo hmm jakby to tu wyłumaczyc sprubuj sam zoabctsz cąłkiem niezły efekt
mrozik Napisano 1 Marzec 2003 Napisano 1 Marzec 2003 Tworzysz kamerę i okrąg po którym ma się ona poruszać. Target kamery ustawiasz na środku postaci zaś zaznaczasz kamerę i naciskasz motion (takie kółeczko w prawym górnym rogu) następnie trajectories i convert from i klikasz na okrąg. i już kamera obraca się dookoła obiektu jak nie kumasz dalej lub jak niewiesz jak co poustawiać to pisz
Gość marseli Napisano 2 Marzec 2003 Napisano 2 Marzec 2003 Ruch kamery i TrackView w maxie pokumać to zrobicie matrixa bez jakis tam pluginów...ale jak sie nie chce....
j3d1 Napisano 3 Marzec 2003 Autor Napisano 3 Marzec 2003 Nie chodzi mi o to jak zrobić obracającą się kamerę w 3dstudio, ino jak zapodać model aktora do tego programu. Tzn. Jak ogólnie mająć np. 3 zdjęcia aktora zrobić jego model 3d ? PS. Tomek. W którym numerze 3d ? [Edited on 3-3-2003 by j3d1] [Edited on 3-3-2003 by j3d1]
Tomek Kosiorek Napisano 3 Marzec 2003 Napisano 3 Marzec 2003 nr. 3/2002(30)-ale chyba nie o to Ci bedzie chodzilo pozdrawiam tomek:P
mORPH Napisano 1 Czerwiec 2003 Napisano 1 Czerwiec 2003 Jak masz 3 zdjęcią aktora to odpalasz maxa i robisz jego model na ich podstawie.
j3d1 Napisano 2 Czerwiec 2003 Autor Napisano 2 Czerwiec 2003 Zrobilem swoja twarz na podstawie zdjec. Zrobilem ja w nurbsach, ale ona jest cala \"pokiereszowana: nierownosciami. Nie wiem jak je zlikwidowac. Twarz jest w miare realistyczna, ale musze ja jeszcze dopracowac. Ale najwazniejsze jest, jak ja wygladzic. Pomozcie jesli mozecie :o
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się