Skocz do zawartości

efekty filmowe matrixowe


j3d1

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zapytanie. Czy jest mozliwe zrobienie matrixowego efektu obrotu kamery wokolo aktora przy pomocy programow typu mok3 i jakie jeszcze sa takie programy (generuja obraz 3d z 2d) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie wiem jak w MOK3, ale jest plugin ( w sumie to skrypt ) do 3D studio Max, ktory obraca kamere po wyznaczonej trasie skupiajac sie caly czas na obiekcie typu \"dummy\" ( skrypt mozna pobrac z http://www.max3d.pl z dzialu \"skrypty\" ). Mozna to oczywiscie zrobic \"recznie\" ale wtedy musisz zrobic 3 oddzielne sceny: przed obrotem, obrotu i po obrocie, a nastepnie wyrenderowac je do plikow filmu. Bedziesz musial je pozniej polaczyc w jeden film programem np. Adobe Premiere.

 

[Edited on 28-2-2003 by Reaper_PL]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja obracam kamera sobie hehe robie tube potem tube ustawiam tak z eje nei widac i kamera kreci sie po równym kółku jak obracam tuba , Bo kamere doczepiam Link do duby która jest płąska na zero i reszte ma po tyle samo hmm jakby to tu wyłumaczyc sprubuj sam zoabctsz cąłkiem niezły efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tworzysz kamerę i okrąg po którym ma się ona poruszać.

Target kamery ustawiasz na środku postaci zaś zaznaczasz kamerę i naciskasz motion (takie kółeczko w prawym górnym rogu)

następnie trajectories i convert from i klikasz na okrąg.

i już kamera obraca się dookoła obiektu

jak nie kumasz dalej lub jak niewiesz jak co poustawiać to pisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marseli

Ruch kamery i TrackView w maxie pokumać to zrobicie matrixa bez jakis tam pluginów...ale jak sie nie chce....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o to jak zrobić obracającą się kamerę w 3dstudio, ino jak zapodać model aktora do tego programu. Tzn. Jak ogólnie mająć np. 3 zdjęcia aktora zrobić jego model 3d ?

 

PS. Tomek. W którym numerze 3d ?

[Edited on 3-3-2003 by j3d1]

 

[Edited on 3-3-2003 by j3d1]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem swoja twarz na podstawie zdjec. Zrobilem ja w nurbsach, ale ona jest cala \"pokiereszowana: nierownosciami. Nie wiem jak je zlikwidowac. Twarz jest w miare realistyczna, ale musze ja jeszcze dopracowac. Ale najwazniejsze jest, jak ja wygladzic. Pomozcie jesli mozecie :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności