Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Nie będę ukrywał, że przygodę z 3ds max'em zacząłem dopiero niedawno. Natrafiłem na taki oto tutorial http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=201&catDisplay=1&roPos=1&page=1#.T43LbnnwHs1 zaciąłem się niestety w połowie na figurze 2. Mam obecnie wypukłe obiekty, doszedłem jak zrobić bridge, jednak tu też z jakiegoś powodu program nie chce łączyć ich krawędziami, a jedynie polygonami. Czy ktoś wie może co zrobić, żeby bridge modifier działał przy krawędziach? I kolejne pytanie - jak dalej można wykonać ów tutorial, jak połączyć krawędzie, żeby siatka wyglądała jak na obrazku tworząc wzór do powielenia? Próbuję niestety nie wychodzi mi to tak jak w przykładzie. Mam wersję trial 3ds max 2013.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 886
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modyfikator bridge działa normalnie dla krawędzi należących do tego samego obiektu (oczywiście pod pewnymi warunkami). Wydaje mi się, że w tym przykładzie musisz "wyciągać" (shift) pewne krawędzie a potem "spawać" wierzchołki lub tworzyć niektóre płaszczyzny za pomocą "create".

Napisano
  • Autor

Dzięki Dynamico, Twoje wskazówki trochę mnie nakierowały. Gdyby ktoś trafił na ten tutorial i miał podobny problem napiszę co zrobiłem. Połączyłem już wcześniej obiekty za pomocą attach modifier, jednak dopiero teraz udało się zrobić resztę, wyciąłem wszystkie polygony z tyłu, tak że z figur powstały foremki, inaczej faktycznie krawędzie nie chcą się łączyć. Ponadto trzeba tutaj krawędzie łączyć pojedynczo jedna po drugiej, gdyż całościowo w tym przypadku bridge modifier nie chciał połączyć żadnej. Niektóre z tych krawędzi dodatkowo da się połączyć dopiero kiedy zrobi się poprzednie jako "bazę". Jest jeszcze trochę ręcznego modelowania, ale myślę że powinienem sobie dalej poradzić, w razie wątpliwości będę pisał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.