Gość Limak Napisano 18 Kwiecień 2012 Napisano 18 Kwiecień 2012 (edytowane) Cześć! W ramach praktyki z Maxem postanowiłem sobie wydłubać zegarek Swatcha. Ogólnie z samego modelu jestem względnie zadowolony, ale w renderach (co widać na pierwszy rzut oka) brak realistycznego feelingu. Kombinowałem z różnymi ustawieniami, troszkę smyrałem te renderki w postprodukcji ale chyba stanąłem w martwym punkcie. Chciałbym wycisnąć z nich więcej, może ktoś podrzuci jakieś cenne wskazówki? :D apropo wskazówek...wydaje mi się że wskazówki w moim modelu to negatywna masakra. Na nich najbardziej zawodzi AA i materiał chyba też średnio się spisuje. pzdr! http://img826.imageshack.us/img826/7198/34574471.jpg http://img98.imageshack.us/img98/8003/38289277.jpg http://img600.imageshack.us/img600/2800/74326297.jpg http://img84.imageshack.us/img84/4387/83558052.jpg Edytowane 18 Kwiecień 2012 przez Limak
flamaster69 Napisano 18 Kwiecień 2012 Napisano 18 Kwiecień 2012 siema, dla mnie bransoleta jest zbyt idealna, jej krawędzie są za ostre, za idealny materiał. A szkielko wygląda jakby było było zalane wszystko szkłem w środku, łącznie z wskazówkami. nic mądrzejszego nie umiem wydobyć z siebie :) Najbardziej mi się podoba render 83558052.jpg. Dla mnie to takie najbardziej naturalne. Chociaż myślę że przy takiej ilości żółtej przeźroczystej podstawki, powinny pojawić się jakieś żółte bliki na białym .. stole.. )
Gość Limak Napisano 18 Kwiecień 2012 Napisano 18 Kwiecień 2012 faktycznie zgubił mi się gdzieś Shell na szkiełku:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się