Napisano 19 Kwiecień 201212 l Nie mam już zdrowia do zabawy w spawanie elementów. Po kolejnej radosnej zabawie funkcją Collapse wyszły takie kwiatki http://images46.fotosik.pl/1472/1454face508b831e.jpg jakieś trójkątne ściany. O tyle to jest dziwne iż w momencie kiedy zespawałem niebieski kształt ( w drugim linku) z tym wystającym z niego cylinderkiem wszystko było ok. Dopiero zespawanie z głównym modelem pokazało trójkątne ściany. Zacząłem się bawić w rozcinanie ścian http://images41.fotosik.pl/1460/556295e3924ddf7c.jpg i efekt zaczynał być zadowalający. Tylko co zrobić z tym zatrzęsieniem trójkątów na niebieskim obiekcie? mało tego kiedy zrobiłem obiekt przezroczysty Alt+X okazało się iż obiekty nie zespawały się tak jak to powinno wyglądać. Wewnątrz modelu pozostały ściany które powinny zniknąć po zespawaniu obu obiektów http://images42.fotosik.pl/300/18d28f1bee7e1206.jpg. Ma ktoś jaką rade oprócz modelowania od nowa ? Edytowane 19 Kwiecień 201212 l przez kato555
Napisano 19 Kwiecień 201212 l Bledy po Booleanie ? Pogodz sie z tym lub naucz sie dobrze polymodelingu :] . Jedynie co mi przychodzi jeszcze do glowy to co zauwazylem, ze operacje boolowskie lepiej dzialaja na siatkach ktore maja wiecej podzialow, wiec sprobuj troche zagescic swoje obiekty
Napisano 23 Kwiecień 201212 l Autor Jest jakiś sposób na zagęszczanie siatki bez żmudnej zabawy z rozcinaniem ścian?
Napisano 24 Kwiecień 201212 l Zaznaczasz wszystkie polygony i w edit poly -> tessellate albo MSmooth z zaznaczonymi smoothing groups
Napisano 14 Maj 201212 l Autor Byłbym zobowiązany jeżeli ktoś chciałby zerknąć na plik z modelem widocznym na zdjęciach z pierwszej wiadomości i sprawdzić jaka może być przyczyna że zostają ściany (których nie powinno być) po użyciu spawania Boolowskiego.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto