Tick Napisano 21 Kwiecień 2012 Share Napisano 21 Kwiecień 2012 Witam. Exportując model w 3dsMax 2013 Design do formatu 3ds materiały zostają pomijane. W czym tkwi problem. Model ten został wcześniej zaimportowany do 3dMaxa rownież z formatu 3ds, lecz exportowanego z Cienema4D. I w tym pliku źrodłowym materiały są zawarte. Aaa jeszcze jedna sprawa, model zaimportowany do 3ds max posiada materiał króry otoczony jest linią przerywaną. Mesh z tym materiałem jest niewidoczny, do chwili selekcji na poziomie trójkątów lub elementów. Wszystkie pliki w załączniku. Pozdrawiam. GLP90 Files.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 21 Kwiecień 2012 Share Napisano 21 Kwiecień 2012 (edytowane) Sprawdziłem tego 3ds co dałeś i nie ma z nim żadnego problemu ale to moze dlatego ze pracuje na designe 2012, scenki nie przetestuje bo jest niekompatybilnma do strszyach wersji oprgramowania Zapewne używasz wersji 30 dniowej i w niej moga wyłazic jakies cuda. Ale ogólnie 3ds nie zapisuje np vrayowych materiałow tylko mapowanie a obiekt dostajesz z materiałami standardowymi bez map Edytowane 21 Kwiecień 2012 przez shadowsexpe 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tick Napisano 21 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2012 Poszedłem twoim tropem. Skorzystałem z wersji 2012 i materiały przeszły.Wniosek Max 2013 gubi standardowe materiały przy exporcie do formatu 3ds. I mam tu na myśli pełną wersję softu nie trial. Ciekawi mnie jeszcze ta linia kreskowana wokół materiału Marker. Dzięki Shadowsexpe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 22 Kwiecień 2012 Share Napisano 22 Kwiecień 2012 Zastanawiam sie o jak ci linie kreskowana chodzi dookoła materiału? B o jesli mówisz o znaczniku takim gdzie narozniki sa sciete to jest to oznaczenie ze pracujesz na materiale który do edytora został wrzucony poprzez funkcje Instance co oznacza ze robiac w nim zmiany beda ona odrazu przypisywane na obiekty do których on jest przypisany lub funkcje w ustawieniach rendera a ogónie jest oznaczenie takze materiału który na cos jest naniesiony w scenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się