Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Exportując model w 3dsMax 2013 Design do formatu 3ds materiały zostają pomijane.

W czym tkwi problem.

Model ten został wcześniej zaimportowany do 3dMaxa rownież z formatu 3ds, lecz exportowanego z Cienema4D.

I w tym pliku źrodłowym materiały są zawarte.

Aaa jeszcze jedna sprawa, model zaimportowany do 3ds max posiada materiał króry otoczony jest linią przerywaną.

Mesh z tym materiałem jest niewidoczny, do chwili selekcji na poziomie trójkątów lub elementów.

Wszystkie pliki w załączniku.

Pozdrawiam.

GLP90 Files.zip

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sprawdziłem tego 3ds co dałeś i nie ma z nim żadnego problemu ale to moze dlatego ze pracuje na designe 2012, scenki nie przetestuje bo jest niekompatybilnma do strszyach wersji oprgramowania Zapewne używasz wersji 30 dniowej i w niej moga wyłazic jakies cuda. Ale ogólnie 3ds nie zapisuje np vrayowych materiałow tylko mapowanie a obiekt dostajesz z materiałami standardowymi bez map

Edytowane przez shadowsexpe

Napisano
  • Autor

Poszedłem twoim tropem.

Skorzystałem z wersji 2012 i materiały przeszły.Wniosek Max 2013 gubi standardowe materiały przy exporcie do formatu 3ds.

I mam tu na myśli pełną wersję softu nie trial.

Ciekawi mnie jeszcze ta linia kreskowana wokół materiału Marker.

Dzięki Shadowsexpe.

Napisano

Zastanawiam sie o jak ci linie kreskowana chodzi dookoła materiału? B o jesli mówisz o znaczniku takim gdzie narozniki sa sciete to jest to oznaczenie ze pracujesz na materiale który do edytora został wrzucony poprzez funkcje Instance co oznacza ze robiac w nim zmiany beda ona odrazu przypisywane na obiekty do których on jest przypisany lub funkcje w ustawieniach rendera a ogónie jest oznaczenie takze materiału który na cos jest naniesiony w scenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności