Napisano 21 Kwiecień 201212 l Witam. Exportując model w 3dsMax 2013 Design do formatu 3ds materiały zostają pomijane. W czym tkwi problem. Model ten został wcześniej zaimportowany do 3dMaxa rownież z formatu 3ds, lecz exportowanego z Cienema4D. I w tym pliku źrodłowym materiały są zawarte. Aaa jeszcze jedna sprawa, model zaimportowany do 3ds max posiada materiał króry otoczony jest linią przerywaną. Mesh z tym materiałem jest niewidoczny, do chwili selekcji na poziomie trójkątów lub elementów. Wszystkie pliki w załączniku. Pozdrawiam. GLP90 Files.zip
Napisano 21 Kwiecień 201212 l Sprawdziłem tego 3ds co dałeś i nie ma z nim żadnego problemu ale to moze dlatego ze pracuje na designe 2012, scenki nie przetestuje bo jest niekompatybilnma do strszyach wersji oprgramowania Zapewne używasz wersji 30 dniowej i w niej moga wyłazic jakies cuda. Ale ogólnie 3ds nie zapisuje np vrayowych materiałow tylko mapowanie a obiekt dostajesz z materiałami standardowymi bez map Edytowane 21 Kwiecień 201212 l przez shadowsexpe
Napisano 21 Kwiecień 201212 l Autor Poszedłem twoim tropem. Skorzystałem z wersji 2012 i materiały przeszły.Wniosek Max 2013 gubi standardowe materiały przy exporcie do formatu 3ds. I mam tu na myśli pełną wersję softu nie trial. Ciekawi mnie jeszcze ta linia kreskowana wokół materiału Marker. Dzięki Shadowsexpe.
Napisano 22 Kwiecień 201212 l Zastanawiam sie o jak ci linie kreskowana chodzi dookoła materiału? B o jesli mówisz o znaczniku takim gdzie narozniki sa sciete to jest to oznaczenie ze pracujesz na materiale który do edytora został wrzucony poprzez funkcje Instance co oznacza ze robiac w nim zmiany beda ona odrazu przypisywane na obiekty do których on jest przypisany lub funkcje w ustawieniach rendera a ogónie jest oznaczenie takze materiału który na cos jest naniesiony w scenie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto