FredekXD Napisano 21 Kwiecień 2012 Napisano 21 Kwiecień 2012 (edytowane) Witam. Modeluje Lamborgini Aventador stara metoda za pomoca Edit Poly, lecz nie za bardzo mi to idzie ;/. Co byscie polecili? Jaka metode? Probowalem za pomoc Spline + Surface i NURBS surface, ale za bardzo nie wiem czemu powierzchnia nie chce mi sie utworzyc, lub krawedzie powierzchni nie pokrywaja poprzednio utworzonych splin-ow. Dorzucam aktualny wyglad mojego modelu... Z gory dziekuje za szybka odpowiedz ;) http://img254.imageshack.us/img254/5084/16989463.jpg http://img13.imageshack.us/img13/3718/21508410.jpg @DOWN Dziekuje za maly wyklad o tym sposobie modelowania ;) Nazwalem ja stara metoda zeby zorientowac o jaka metode chodzi, wiem ze jest uzywana dzisiaj przez wiele osob bo to podstawa. Spodziewalem sie odpowiedzi w formie linku w ktorym moglbym znalesc jakies przydatne metody/tricki. Edytowane 21 Kwiecień 2012 przez FredekXD
Pawelkos Napisano 21 Kwiecień 2012 Napisano 21 Kwiecień 2012 Stara metoda ? A jaka jest ta nowa metoda ? Modelowanie poly by poly moze i jest stara ale wciaz jest akutalna i tak samo nowa jak wtedy kiedy powstawala a nawet nowsza bo ciagle sa udoskonalane narzedzia do pracy w ten sposob. Uzywa sie jej w takim samym stopniu jak innych metod i prawie we wszystkich dziedzinach 3d ktore wymagaja modelowania. Wiec tu problemem nie jest sama metoda tylko niestety modelarz. Za pomoca edit poly mozesz praktycznie wymodelowac wszystko, kwestia wprawy i doswiadczenia. Wiec nie lam sie tylko cwicz, cwicz az zacznie wychodzic tak jakbys chcial
arturprx2 Napisano 21 Kwiecień 2012 Napisano 21 Kwiecień 2012 Też bym się chętnie dowiedział jaka jest nowa metoda bo całe życie na poly jade :|
FredekXD Napisano 21 Kwiecień 2012 Autor Napisano 21 Kwiecień 2012 Chodzilo mi o to ze zazwyczaj samochody robi sie za pomoca Splin-ow...
mirach Napisano 21 Kwiecień 2012 Napisano 21 Kwiecień 2012 Chodzilo mi o to ze zazwyczaj samochody robi sie za pomoca Splin-ow... naprawde O,o
Rekomendowane odpowiedzi