Godzil Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 Cześć wszystkim! Potrzebuję pomocy i jak zawsze szukam jej u Was :) Z tego co wiem 3Dstudio max nie importuje swobodnie plików z programu SOLIDWORKS ani plików o rozszerzeniu *.wrl. Po przeszperaniu google wiem, że inni też mają z tym problem. Sam tego nie sprawdzę na razie, bo nie posiadam softu prócz MAXA, mam jednak od klienta niebawem dostać takie właśnie pliki. Czy ktoś jest w stanie poradzić jak można to zrobić? Z góry dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam!
żółty Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 modo supportuje solidworksa, z modo wyrzucisz bez problemu pliki obj.
Godzil Napisano 24 Kwiecień 2012 Autor Napisano 24 Kwiecień 2012 Wielkie dzięki żółty. No to czas ściągać triala :| Jeśli ktoś zna jakieś tańsze rozwiązania niż kupowanie MODO w przyszłości, nadal będę wdzięczny za pomoc :)
mirach Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 poooonoć Max 2013 w wersji dezajn supportuje import solidworksa, ale nie dam glowy za to info bo ani na Dezajnie nie pracuje, ani nie zrobilem upgrade do 2013.
Godzil Napisano 24 Kwiecień 2012 Autor Napisano 24 Kwiecień 2012 O! No to jest bardzo dobra wiadomość! Dzięki!
shadowsexpe Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 (edytowane) Tak ogólnie to kazdy z nas ma narzedzie do tego tylko nie zwracamy na to uwagi ;) Wersja instalcyjna maxa ma opcja zainstalowania pluginów co prawda w wersji demonstracyjnej Okino polytrans ale i tak umozliwia on konwerjse plików solidworks na 3ds. Mozna sie pokusic o jego zakup Edytowane 24 Kwiecień 2012 przez shadowsexpe
BLADE Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 Tylko po co generować koszty jeśli można to zrobić za free. Sam kiedyś szukałem metody na import modeli z solid worksa do blendera. Okazało się że jedyną opcją jest format wrl. Swego czasu robiłem kilka wizek i animacji garaży i "klient" dostarczał pliki w formacie wrl. Nie wiem tylko na ile ważne są opcje eksportu w solid worksie bo może się zdarzyć że pewne elementy trzeba będzie w programie docelowym poprawić.
shadowsexpe Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 BLADE nie przecze ze to jest darmowa metoda z blenderem ale jesli bedziesz choiał np przerzucic animacje to akurat ani blender i ani inne patenty darmowe nie dadza sobie rady i pogubia sporo informacji a akurat plugin który podałem jest wrecz zalecany przez Autodeska, ale wiadomo dla sceny statycznej njalepiej blendera zeby nie ponosic kosztów ;)
BLADE Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 Z animacją masz racje :) z darmowych opcji to chyba jeszcze collada wchodzi w grę jeśli chodzi o transfer między softami ale nigdy nie testowałem więc się nie wypowiadam bo nie chce nikogo w błąd wprowadzać.
shadowsexpe Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 a tak ogólnie to jeli to prawda ze max 2013 otwiera pliki solidworks to jaki problem to sprawdzic pobrac wersje traialowa od Autodeska i właściwie Godzil masz wtedy sprawe załatwioną ;)
siryon Napisano 15 Maj 2012 Napisano 15 Maj 2012 Wydaje mi się , że *.wrl importuje i exportuje każda wersja maxa 32bit
afex3d Napisano 15 Maj 2012 Napisano 15 Maj 2012 Wydaje mi się , że *.wrl importuje i exportuje każda wersja maxa 32bit potwierdzam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się