Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie, jak zrobić taki napis jak na tej szklance razem z tym ludkiem. dscf0270aa.jpg

Jako tekstura z odpowiednimi modyfikatorami? Jeśli tak to proszę, o nakierowanie mnie na to. :D

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

robisz czarno białą tex tego napisu, nakładasz jakiś modyfikator zagęszczajacy siatkę, potem modyfikator displacez przygotowaną texturą na to.

A potem jakiś do optymalizacji siatki ewentualnie...

  • Confused 1
Napisano

Kurcze, jednak nadal mam problem, ponieważ wszędzie mi się odbija ten napis, nie wiem czy wina tekstury, światła, nie brałem się nigdy za tekstury, wygląda to tak: beznazwy1qku.th.jpg Pomysły, rady?

Napisano

Będziesz musiał nieco dokładniej zmapować obiekt - zwykła projekcja "Box"/"Planar" ułoży teksturę na wszystkich ściankach z obu stron. Zaznacz tylko część polygonów w miejscu, w którym chcesz mieć napis. Dodaj odpowiednie mapowanie. Następnie zaznacz pozostałe polygony i zmapuj je na jakimś fragmencie tekstury, gdzie nie ma wzoru.

  • Confused 1
Napisano

Mapujesz obiekt jakkolwiek - mozesz użyć unwrapa albo uvwmapy. Tak żeby tekstura napisu była w tym miejscu co chcesz wytłoczyć.

Dajesz modyfikator mesh select.

Z grubsza selecjonujesz vertexy w miejscu które ma być displaced.

NIE DESELEKCJONUJĄC od razu idziesz do modyfikatorów i dajesz displace. Jako bitmap dajesz swoją tex.

Klikasz na "use existing mapping" i zwiększasz strentgh.

Modyfikator dsplace będzie działał tylko w miejscu które wybrałeś w modyfikatorze mesh select.

To zresztą działa z większością modyfikatorów - i możesz wybrać vertexy bezpośrednio na editable poly.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności