Patrinhopl Napisano 2 Maj 2012 Share Napisano 2 Maj 2012 Mam pytanie, jak zrobić taki napis jak na tej szklance razem z tym ludkiem. Jako tekstura z odpowiednimi modyfikatorami? Jeśli tak to proszę, o nakierowanie mnie na to. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deepyellow Napisano 2 Maj 2012 Share Napisano 2 Maj 2012 Pewnie dałoby się zrobić teksturą za pomocą displace'a. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 2 Maj 2012 Share Napisano 2 Maj 2012 robisz czarno białą tex tego napisu, nakładasz jakiś modyfikator zagęszczajacy siatkę, potem modyfikator displacez przygotowaną texturą na to. A potem jakiś do optymalizacji siatki ewentualnie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patrinhopl Napisano 2 Maj 2012 Autor Share Napisano 2 Maj 2012 Dzięki bardzo. :) Poćwiczę używanie tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damnian Napisano 2 Maj 2012 Share Napisano 2 Maj 2012 hmmm, a użyć linii i do tego na obiekt shape merge? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patrinhopl Napisano 2 Maj 2012 Autor Share Napisano 2 Maj 2012 Kurcze, jednak nadal mam problem, ponieważ wszędzie mi się odbija ten napis, nie wiem czy wina tekstury, światła, nie brałem się nigdy za tekstury, wygląda to tak: Pomysły, rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 2 Maj 2012 Share Napisano 2 Maj 2012 Będziesz musiał nieco dokładniej zmapować obiekt - zwykła projekcja "Box"/"Planar" ułoży teksturę na wszystkich ściankach z obu stron. Zaznacz tylko część polygonów w miejscu, w którym chcesz mieć napis. Dodaj odpowiednie mapowanie. Następnie zaznacz pozostałe polygony i zmapuj je na jakimś fragmencie tekstury, gdzie nie ma wzoru. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patrinhopl Napisano 3 Maj 2012 Autor Share Napisano 3 Maj 2012 Czyli żeby ułożyć teksturę w danym miejscu to użyć unwrapUVW, UVW Map? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 3 Maj 2012 Share Napisano 3 Maj 2012 Mapujesz obiekt jakkolwiek - mozesz użyć unwrapa albo uvwmapy. Tak żeby tekstura napisu była w tym miejscu co chcesz wytłoczyć. Dajesz modyfikator mesh select. Z grubsza selecjonujesz vertexy w miejscu które ma być displaced. NIE DESELEKCJONUJĄC od razu idziesz do modyfikatorów i dajesz displace. Jako bitmap dajesz swoją tex. Klikasz na "use existing mapping" i zwiększasz strentgh. Modyfikator dsplace będzie działał tylko w miejscu które wybrałeś w modyfikatorze mesh select. To zresztą działa z większością modyfikatorów - i możesz wybrać vertexy bezpośrednio na editable poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patrinhopl Napisano 3 Maj 2012 Autor Share Napisano 3 Maj 2012 Ok dzięki za wszystkie rady, czas po próbować. :) Każdy dostał po reputacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi