Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie, jak zrobić taki napis jak na tej szklance razem z tym ludkiem. dscf0270aa.jpg

Jako tekstura z odpowiednimi modyfikatorami? Jeśli tak to proszę, o nakierowanie mnie na to. :D

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

robisz czarno białą tex tego napisu, nakładasz jakiś modyfikator zagęszczajacy siatkę, potem modyfikator displacez przygotowaną texturą na to.

A potem jakiś do optymalizacji siatki ewentualnie...

Napisano
  • Autor

Kurcze, jednak nadal mam problem, ponieważ wszędzie mi się odbija ten napis, nie wiem czy wina tekstury, światła, nie brałem się nigdy za tekstury, wygląda to tak: beznazwy1qku.th.jpg Pomysły, rady?

Napisano

Będziesz musiał nieco dokładniej zmapować obiekt - zwykła projekcja "Box"/"Planar" ułoży teksturę na wszystkich ściankach z obu stron. Zaznacz tylko część polygonów w miejscu, w którym chcesz mieć napis. Dodaj odpowiednie mapowanie. Następnie zaznacz pozostałe polygony i zmapuj je na jakimś fragmencie tekstury, gdzie nie ma wzoru.

Napisano

Mapujesz obiekt jakkolwiek - mozesz użyć unwrapa albo uvwmapy. Tak żeby tekstura napisu była w tym miejscu co chcesz wytłoczyć.

Dajesz modyfikator mesh select.

Z grubsza selecjonujesz vertexy w miejscu które ma być displaced.

NIE DESELEKCJONUJĄC od razu idziesz do modyfikatorów i dajesz displace. Jako bitmap dajesz swoją tex.

Klikasz na "use existing mapping" i zwiększasz strentgh.

Modyfikator dsplace będzie działał tylko w miejscu które wybrałeś w modyfikatorze mesh select.

To zresztą działa z większością modyfikatorów - i możesz wybrać vertexy bezpośrednio na editable poly.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności