Skocz do zawartości

Tekstura czy model?


Patrinhopl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Będziesz musiał nieco dokładniej zmapować obiekt - zwykła projekcja "Box"/"Planar" ułoży teksturę na wszystkich ściankach z obu stron. Zaznacz tylko część polygonów w miejscu, w którym chcesz mieć napis. Dodaj odpowiednie mapowanie. Następnie zaznacz pozostałe polygony i zmapuj je na jakimś fragmencie tekstury, gdzie nie ma wzoru.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapujesz obiekt jakkolwiek - mozesz użyć unwrapa albo uvwmapy. Tak żeby tekstura napisu była w tym miejscu co chcesz wytłoczyć.

Dajesz modyfikator mesh select.

Z grubsza selecjonujesz vertexy w miejscu które ma być displaced.

NIE DESELEKCJONUJĄC od razu idziesz do modyfikatorów i dajesz displace. Jako bitmap dajesz swoją tex.

Klikasz na "use existing mapping" i zwiększasz strentgh.

Modyfikator dsplace będzie działał tylko w miejscu które wybrałeś w modyfikatorze mesh select.

To zresztą działa z większością modyfikatorów - i możesz wybrać vertexy bezpośrednio na editable poly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności