Napisano 2 Maj 201212 l Mam pytanie, jak zrobić taki napis jak na tej szklance razem z tym ludkiem. Jako tekstura z odpowiednimi modyfikatorami? Jeśli tak to proszę, o nakierowanie mnie na to. :D
Napisano 2 Maj 201212 l robisz czarno białą tex tego napisu, nakładasz jakiś modyfikator zagęszczajacy siatkę, potem modyfikator displacez przygotowaną texturą na to. A potem jakiś do optymalizacji siatki ewentualnie...
Napisano 2 Maj 201212 l Autor Kurcze, jednak nadal mam problem, ponieważ wszędzie mi się odbija ten napis, nie wiem czy wina tekstury, światła, nie brałem się nigdy za tekstury, wygląda to tak: Pomysły, rady?
Napisano 2 Maj 201212 l Będziesz musiał nieco dokładniej zmapować obiekt - zwykła projekcja "Box"/"Planar" ułoży teksturę na wszystkich ściankach z obu stron. Zaznacz tylko część polygonów w miejscu, w którym chcesz mieć napis. Dodaj odpowiednie mapowanie. Następnie zaznacz pozostałe polygony i zmapuj je na jakimś fragmencie tekstury, gdzie nie ma wzoru.
Napisano 3 Maj 201212 l Mapujesz obiekt jakkolwiek - mozesz użyć unwrapa albo uvwmapy. Tak żeby tekstura napisu była w tym miejscu co chcesz wytłoczyć. Dajesz modyfikator mesh select. Z grubsza selecjonujesz vertexy w miejscu które ma być displaced. NIE DESELEKCJONUJĄC od razu idziesz do modyfikatorów i dajesz displace. Jako bitmap dajesz swoją tex. Klikasz na "use existing mapping" i zwiększasz strentgh. Modyfikator dsplace będzie działał tylko w miejscu które wybrałeś w modyfikatorze mesh select. To zresztą działa z większością modyfikatorów - i możesz wybrać vertexy bezpośrednio na editable poly.
Napisano 3 Maj 201212 l Autor Ok dzięki za wszystkie rady, czas po próbować. :) Każdy dostał po reputacji.