Juzwa Napisano 3 Maj 2012 Share Napisano 3 Maj 2012 Witam, Siedze juz dzis nad tym kilka godzin i efekt wciaz nie jest zadowalajacy. Chodzi mi o projekcje jakiegos ksztaltu na powierzchni. Dokladnie tlumacze: Mam postac LoPoly na ktorej potrzebuje wygenerowac siatke tez LP o odpowiednich ksztaltach (z kilkunastu stron). Jednak ksztaltow nie mam okreslonych, wiem co bym chcial mniej wiecej, to jest sparwa prob i bledow, czyli kombinowania az mi bedzie sie podobalo. Chodzi o pracowanie nad jakas czescia ciala w perspektywie, ktora zrzucona na siatke wycina się :) Kombinowalem w Maya projekcje curew i odpada, za duzo czasu by potem to na siatke odpowiednia zamienic. Kombinowalem tez z Make Live, wydawalo sie idealne, ale czasami trzeba wrocic do innego widoku zeby spojrzec na to z innej perspektywy i zeby wrocic do poprzedniej.... Odpada! Wrzucilem w koncu do maxa i probowalem cutem, ale tez za duzo pierdologii. Zastanawiam sie wlasnei nad 3DC, ale to bedzie zwykle retopo. A chodzi mi o pomalowanie czesci powierzchni i stworzenie z tego mesha. Podejrzewam ze wlasnie ZB bylby idealny jestem pewien ze cos takiego tam jest. Ale jestem kompletnie lewy w ZB. Wszelakie sugestie mile widziane i prosilbym z wytlumaczeniem jesli chodziloby o ZB bo naprawde jestem lewy w tym programie, a chcialbym jeszcze do konca majowki skonczyc :) Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 3 Maj 2012 Share Napisano 3 Maj 2012 NIe do końca rozumiem o co chodzi;) W zbrushu - aczkolwiek topo nie będzie idealne Max - masz wygodne narzędzia do retopo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 3 Maj 2012 Autor Share Napisano 3 Maj 2012 Okej, juz tlumacze Cos w stylu malowania tribali na siatce, konkretnie o takie ksztalty mi chodzi. I koniecznie w drugiej siatce, na dzien dzisiejszy odpada kombinowanie z drugim kanałem uv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 3 Maj 2012 Share Napisano 3 Maj 2012 Czyli chcesz wziąść płaski mesh w kształcie tribala i dopasować żeby przylegał do do obiektu pod spodem,tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 3 Maj 2012 Autor Share Napisano 3 Maj 2012 Cos w tym stylu, gdzie bedzie przylegal nie ma znaczenia, bo bedzie lekko odstawal od powierzchni, ale tym juz sie zajac nie jest problemem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 3 Maj 2012 Share Napisano 3 Maj 2012 W maxie conform brush Albo na przykład paint strips - malujesz sobie nową siate po obiekcie pod spodem. Najlepiej uzyj retopo i wymodeluj ;) W zbrushu - matchmaker brush 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 3 Maj 2012 Autor Share Napisano 3 Maj 2012 Thx, przydatne info :) Ale wlasnie nie pomyslalem o retopo w 3DC ze splajnow Mam nadzieje ze za kilka dni uda mi sie umiescic wyniki pracki, bo riga juz mam zlozonego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi