Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Siedze juz dzis nad tym kilka godzin i efekt wciaz nie jest zadowalajacy. Chodzi mi o projekcje jakiegos ksztaltu na powierzchni.

 

Dokladnie tlumacze:

 

Mam postac LoPoly na ktorej potrzebuje wygenerowac siatke tez LP o odpowiednich ksztaltach (z kilkunastu stron). Jednak ksztaltow nie mam okreslonych, wiem co bym chcial mniej wiecej, to jest sparwa prob i bledow, czyli kombinowania az mi bedzie sie podobalo.

 

Chodzi o pracowanie nad jakas czescia ciala w perspektywie, ktora zrzucona na siatke wycina się :)

 

Kombinowalem w Maya projekcje curew i odpada, za duzo czasu by potem to na siatke odpowiednia zamienic. Kombinowalem tez z Make Live, wydawalo sie idealne, ale czasami trzeba wrocic do innego widoku zeby spojrzec na to z innej perspektywy i zeby wrocic do poprzedniej.... Odpada! Wrzucilem w koncu do maxa i probowalem cutem, ale tez za duzo pierdologii. Zastanawiam sie wlasnei nad 3DC, ale to bedzie zwykle retopo.

 

A chodzi mi o pomalowanie czesci powierzchni i stworzenie z tego mesha. Podejrzewam ze wlasnie ZB bylby idealny jestem pewien ze cos takiego tam jest. Ale jestem kompletnie lewy w ZB.

 

Wszelakie sugestie mile widziane i prosilbym z wytlumaczeniem jesli chodziloby o ZB bo naprawde jestem lewy w tym programie, a chcialbym jeszcze do konca majowki skonczyc :)

 

Pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 758
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

NIe do końca rozumiem o co chodzi;)

 

W zbrushu

- aczkolwiek topo nie będzie idealne

 

Max - masz wygodne narzędzia do retopo

Napisano
  • Autor

Okej, juz tlumacze

 

Cos w stylu malowania tribali na siatce, konkretnie o takie ksztalty mi chodzi. I koniecznie w drugiej siatce, na dzien dzisiejszy odpada kombinowanie z drugim kanałem uv

 

golemimage.png

Napisano

Czyli chcesz wziąść płaski mesh w kształcie tribala i dopasować żeby przylegał do do obiektu pod spodem,tak?

Napisano
  • Autor

Cos w tym stylu, gdzie bedzie przylegal nie ma znaczenia, bo bedzie lekko odstawal od powierzchni, ale tym juz sie zajac nie jest problemem :)

Napisano

W maxie conform brush

 

Albo na przykład paint strips - malujesz sobie nową siate po obiekcie pod spodem.

 

Najlepiej uzyj retopo i wymodeluj ;)

 

W zbrushu - matchmaker brush

 

Napisano
  • Autor

Thx, przydatne info :)

 

Ale wlasnie nie pomyslalem o retopo w 3DC ze splajnow

 

 

Mam nadzieje ze za kilka dni uda mi sie umiescic wyniki pracki, bo riga juz mam zlozonego

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności