mctomciu Napisano 7 Maj 2012 Share Napisano 7 Maj 2012 Problem wygląda tak: Mam scenę z cząsteczkami, które są spherami o różnych rozmiarach. Cząsteczki się animują. Chciałem wyrenderować sobie tę animację na kilku komputerach po kilka klatek. Okazało się że na każdym komputerze generuje się podczas renderingu inne położenie cząsteczek. Jak zrobić żeby wszędzie renderowało się to samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 7 Maj 2012 Share Napisano 7 Maj 2012 zkeszowac partikle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się