Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

w jakis sposob robicie realistyczne brwi na twarzy?

czy texturka i mapowanie bumpa oraz innych kanalow?

czy pluginami

 

uzywam maya 5

ale jak macie sposob maxowy to tez cos tam jestem w stanie zakumac :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

najczęśćiej się stosuje dopasowane plane'y i zmapowane kanały... teksturą...

Mapujesz kanał przezroczystości, diffuse, specular level, specular color i bump.. powinno być dobrze

spotkałem się też z wykożystaniem shaga ale to takie bardziej krzaczaste, odstające...

Napisano

Ja brwi zrobiłem splinami:) Bardzo do tego pomóg plugin "deform paint", który pozwala na malowanie splinow na powierzchmi jakiegoś obiektu. Na 3dtotal jest tutek, który opisuje podobny sposób na tworzenie rzęs.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności