flesz_gordon Napisano 26 Lipiec 2004 Share Napisano 26 Lipiec 2004 witam w jakis sposob robicie realistyczne brwi na twarzy? czy texturka i mapowanie bumpa oraz innych kanalow? czy pluginami uzywam maya 5 ale jak macie sposob maxowy to tez cos tam jestem w stanie zakumac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 26 Lipiec 2004 Share Napisano 26 Lipiec 2004 najczęśćiej się stosuje dopasowane plane'y i zmapowane kanały... teksturą... Mapujesz kanał przezroczystości, diffuse, specular level, specular color i bump.. powinno być dobrze spotkałem się też z wykożystaniem shaga ale to takie bardziej krzaczaste, odstające... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 26 Lipiec 2004 Share Napisano 26 Lipiec 2004 Ja brwi zrobiłem splinami:) Bardzo do tego pomóg plugin "deform paint", który pozwala na malowanie splinow na powierzchmi jakiegoś obiektu. Na 3dtotal jest tutek, który opisuje podobny sposób na tworzenie rzęs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flesz_gordon Napisano 30 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2004 a rzesy? robicie to plugami ? czy ukladacie? heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi