Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

brak cienia - włącz shadow mapy (nie znam sie na fume, ale powinno takie cos tam byc), nałóz na nie rozmycie delikatne. Do tego sss na dym i bedzie git :)

Napisano

Właściwie są włączone cienie, rozmycie chyba nic nie da do jakości. A sss (subsurface scattering)??? bo nie do końca wiem o co w tym chodzi ;p

Napisano

Nie do końca wiem o co chodzi, niby mam światło z włączonym cieniowaniem Ray Traced Shadows.

 

Ale wydaje mi sie, że to nie w tym rzecz. Spróbuję jeszcze zrobić to co mówisz, ale niech ktos mi powie gdzie to mogę włączyć ;p

Napisano

1. Sama informacja o spacingu nic nie daje - musisz podać rozmiar grida. Przyzwoity mieści się mniej więcej w cubie 300x300x300.

2. Albo coś zakombinowałeś z rampem koloru ognia albo masz zeskalowany grid - bo masz jakieś paskudne artefakty.

3. Cieni nie masz tak jak danilo2 powiedział. Może i cienie masz włączone ale nic ich u Ciebie na pewno nie generuje. A jak generuje to nie masz podłączonego do grida fume'a.

Napisano

Rozmiary grida to 206x206x376

A właśnie nie wiem czy tak ma być, bo odcień wybieranego kolory różni się od koloru na gradiencie, tak ma być?

A gdzie mam podłączyć dokładnie shadow do grida? Bo Światło jest dodane do fumefx.

Napisano

kilka podstawowych szczegółów. Dodałeś światło do fuma? zaznaczyłeś w zakładce renderingu (w fumefx) recive shadows i cast shadows? i jeszcze ustaw w ustawieniach światła w zakładce shadows atmospheric shadows czy coś takiego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności