Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

brak cienia - włącz shadow mapy (nie znam sie na fume, ale powinno takie cos tam byc), nałóz na nie rozmycie delikatne. Do tego sss na dym i bedzie git :)

Napisano
  • Autor

Właściwie są włączone cienie, rozmycie chyba nic nie da do jakości. A sss (subsurface scattering)??? bo nie do końca wiem o co w tym chodzi ;p

Napisano
  • Autor

Nie do końca wiem o co chodzi, niby mam światło z włączonym cieniowaniem Ray Traced Shadows.

 

Ale wydaje mi sie, że to nie w tym rzecz. Spróbuję jeszcze zrobić to co mówisz, ale niech ktos mi powie gdzie to mogę włączyć ;p

Napisano

1. Sama informacja o spacingu nic nie daje - musisz podać rozmiar grida. Przyzwoity mieści się mniej więcej w cubie 300x300x300.

2. Albo coś zakombinowałeś z rampem koloru ognia albo masz zeskalowany grid - bo masz jakieś paskudne artefakty.

3. Cieni nie masz tak jak danilo2 powiedział. Może i cienie masz włączone ale nic ich u Ciebie na pewno nie generuje. A jak generuje to nie masz podłączonego do grida fume'a.

Napisano
  • Autor

Rozmiary grida to 206x206x376

A właśnie nie wiem czy tak ma być, bo odcień wybieranego kolory różni się od koloru na gradiencie, tak ma być?

A gdzie mam podłączyć dokładnie shadow do grida? Bo Światło jest dodane do fumefx.

Napisano
  • Autor

Sorry, że pisze post pod postem, ale czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jak mogę dodać te cienie?

Napisano

kilka podstawowych szczegółów. Dodałeś światło do fuma? zaznaczyłeś w zakładce renderingu (w fumefx) recive shadows i cast shadows? i jeszcze ustaw w ustawieniach światła w zakładce shadows atmospheric shadows czy coś takiego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności